Bitenler #56#

10:30

Herkese merhabalar :) Nisan çok çabuk ve verimli geçti benim için :)




Aynı anda birden faza ürün kullanmak yerine uzun zamandır bir seferde tek bir ürünü kullanıyorum. Bu sayede ürünün hem cildimdeki etkisini daha iyi görebiliyorum hem de ürün bitirebiliyorum.

Bakalım neler bitirmişim :)


1) Elidor Doğanın Enerjisi Hindistan Cevizi Yağlı Şampuan: Gür ve kabaran saçlarım var. Bu yüzden nem içeren saç üünleri kullanıyorum ki saçım neme doysun ve kabarmasın. Bu ürün denebunu kutumdan çıkmıştı. Saçımı kurutmadı. Ama bir besleme ve güçlendirmesini de görmedim. Yine de saçımı yıpratmadığını belirteyim .

2) İdil Gül Suyu: Bunu gül suyu iyi bir tonik oluyor diye okuduğumda almıştım. Hala toniklerin ciltteki faydalarından emin değilim. İşe yarıyor mu? Yaramıyor mu? İdilin gül suyu gül kokan bir su aslında gerçek gül suyu değil yani. Cildinizde gül suyu kullanmak istiyorsanız gerçek gül suyunu tercih edin. Ben gül sularının kokusunu sevmediğim ve gerçek gül suyu olmadığı için tekrar almam.

3) Clinique Happy in Bloom: Kardeşimin doğum günü hediyesiydi :) Parfümün testerı zaten hoşuma gitmişti ama elimdeki parfümler azalsın diye almamıştım. Kardeşim bana sürpriz yapmış :) Severek kullandım çok güzel çiçeksi bir koku. Ama çok güzel bir kokuysu mutlaka tekrar almalıyım dediğim bir koku olmadı kendisi.


4)Colgate Optic White Diş Macunu: Kardeşimin en sevdiği diş macunu olduğu için ara ara alıyoruz. Etkisi güzel. Ama yeni diş macunu denemeyi sevdiğim için değiştirerek kullanıyoruz.

5)Lancome Magnieique Vücut Kremi: Bu bir instagram hediyeleşme etkinliğiyle gelmişti :) Bana göre biraz ağır bir koku ama alttan alta damla sakızı kokusu aldım. Duştan çıktıktan sonra o temizlik hissini çok güzel pekiştirdi. Ama ürün piyasadan kalkmış sanırım, bulamadım.

6)La Roche Posay Rosaliac UV Legere Krem: Cilt doktorumun Roza tedavimde verdiklerinden bir etki göremeyince internette biraz araştırıp almıştım. Yeşil bir rengi var. Cildimi güzel yatıştırıp kızarıklığını güzel alıyor. Yine almadan önce diğer markaları bir araştırırım.


7) Isana Repair Nutrition Saç Kremi: Dışı falan Pantene benziyor alternatif olabilir mi diye almıştım ama yanından bile geçmedi. Fazla sıvı ve Pantene gibi besleyip yumuşatmıyor saçı. Tekrar almam o yüzden.

8) Maybelline Pure BB Krem: Bunun rengi bana uyunca almıştım ama sonra elimdekilere öncelik vereyim diye hiç açmadan karanlık bir yerde tutmuştum. Ten rengime direk uyan çok az ürün bulabiliyorum Türkiye'de, elimdeki ürünler azalınca bir şans vereyim dedim ama içinin yağı ayrılmış, fazlara ayrılmış garip bir şey olmuş. Hiç kullanamadan atıyorum o yüzden.

9) Diadermine Arındırıcı Peeling: Rossmann alışverişimde 7 liraya düşünce deneyelim diye almıştım. Diadermine ürünleri ile pek anlaşamadım bu zamana kadar. O yüzden pek elimin gittiği ürünler olmuyorlar. Bu peelingten de pek umudum yoktu alırken .Görünüşü hoş değil peelingin ve kullanırken çalkalamak gerekiyor, ama cildi tahriş etmeden güzelce temizliyor. Yine de derinlemesine peeling yapacakcam bunu  değil de Nip+Fab kullanıyorum. Diadermine daha çok cildimi yormasın diye hafta arasında kullandığım bir ürün oldu. Performansı beni şaşırttı. Fakat tekrar alacağımı sanmıyorum.


10) Johnson's Baby Islak Mendil: En sevdiğim ıslak mendil. Kokusunu da yapısını da çok seviyorum.

11) Oriflame Tender Care Karamelli Lip Balm: Sadesini tercih ederim ki şu anda onu kullanıyorum. Bu sadesi kadar nem vermiyor. Sadesi efsane. Bir de parmakla kullanmak zorunda olmasam. Sadece geceleri kullandım. Hijyenik olmuyor diye böyle kavanozlu ürünleri dışarda tercih etmiyorum.

12) Estee Lauder Modern Muse Nuit Tester:Muse parfümlerini çok sevmek istiyorum ama bana uygun olanını bulamıyorum bir türlü. Nuit güzeldi ama tekrar almalıyım hissini yaşatamadı bende.

13) Yves Saint Laurent Black Opium Tester: Çok çok çok sevdim. Çok kalıcı gün içinde ara ara burnuma geldi kokusu ve her seferinde mest oldum. Bu kadar pahalı olmasa koşa koşa alırdım. Elimdekiler bitince artık.

14) Essence Studio Nails Bakım Yağı: Benim çok sevdiğim bir ürün olamadı kendisi. Tekrar almam.

15) Koton Likit Aydınlatıcı: Bir çekilişten kazanmıştım. Ama bana göre çok koyu bir aydınlatıcı. Ben sütten hallice olduğum için 😂 Arkadaşıma verdim bende.

16) Rival De Loop Care Fondation Mascara: Bu da aynı çekilişten gelmişti. Ama kullanılmış göz ürünlerini kullanmayı tercih etmediğimi için kendisiyle vedalaşmak zorunda kaldım.

17) Clinique High Impact Maskara: Ben plastik fırça seviyorum galiba :D Maskaraya gelirsek ilk açıldığında fazla sıvı bir yapısı vardı. Kıl fırça olduğu için de kirpiklerimi birbirine yapıştırıp sinir etti beni. Kuruyana kadar fırçayı sıyırıp kullandım ki ağız tarafı düzenli aralıklarla her yeri boyadı bu yüzden. İki ay sonra kurumuştu son bir ay normal kullandım. Ama Clinique'ten bir maskara alcak olursam bunu değil de High Impact Extreme Volume alırım. Plastik fırça ve hacimli kirpikler 💓

18)Kağıt Törpü: Uzun süre kullandım ama yenisine geçme vakti gelmişti artık. Rossmann'dan almıştım kendisini. Kağıt törpü en sağlıklısı geliyor bana göre. Cam törpüyle tırnaklarım kırılıyordu hep.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum