Bitenler #46#

10:30

Herkese merhabalar :) Temmuz çıkmadan haziran bitenlerini yazayım dedim :D




İşten ayrıldığım ve evde takıldığım bu koca ayda azıcık ürün bitmiş. Ürün bitsin diye bol bol kullanmıyorum artık ama her seferinde tek bir ürün kullanıyorum renkli kozmetik dışında.


1) Colgate Diş Macunu: Böyle anlık beyazlık sağlayan macunların etkisini göremiyorum ben. Diş macunlarından ümidi kestim, daha etkili şeylere yönelmeyi düşünüyorum.

2) Oriflame Feminelle Genital Bölge Köpüğü: Mekanizması banyoda kullanırken zorluk çıkardı bana, pompalı şişeleri daha çok seviyorum. Yine Oriflame'dan bir ürünle devam ettim.

3) Oral B Diş Fırçası: Pilli olan bu fırçadan pili çabuk bitmesine rağmen memnundum. Ama pilin takıldığı alt kısmı son çıkardığımda yerine takamadım, dolasıyla çöp oldu ürün. Bir daha alırsam şarjlı alırım.

4) Venus Gillette Embrace: Yerine yenisini taktım. Hatta stok yapmama kararımı çiğneyip indirimde iki koca paket aldım. Hayatımı çok kolaylaştırıyor kendisi.

5) Kalyon Tırnak Bakım Ojesi: Tırnaklarım ne kullanırsam kullanayım kırıldığı için artık ürünlere suç atmayı bıraktım 😭 B vitamini eksikliğinden diye düşünüyorum. Ama kendisi oje sürdüğümde tırnaklarımın sararmasını engelleyemedi. Tekrar alır mıyım emin değilim.

6) Fresh'n Soft: Bundan sonra ya Johnson's Baby ya da Sleepy ıslak mendil alırım.


Kitap hala yok. Bütün gün boş boş televizyona bakmak cazip geliyor :/ Dizi olarak The Office 7. sezona kadar bitti.


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. The office <3<3<3<3 :) Güzel şeyler bitmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bir şey bitmedi bu ay :D the office son sezon ama gıdım gıdım izliyorum

      Sil