Bitenler #45#

10:30

Herkese merhabalar :) Birazcık geç kalmış olsam da 🙈 mayıs bitenleri ile buradayım.




Havaların ısınması ile birlikte kullandığım ürün sayısında düşüş yaşansa da birkaç ürün bitirmeyi başarabilmişim.


1) OGX Coconut Water Shampoo: Saçlarımı inanılmaz kuruttu kendisi. Başka bir şampuan koydum içine etkisi düzelir diye ama yine de istediğim etkiyi alamadım. Bir daha alacağım bir ürün olmadı benim için.

2) Urban Care Style Guide Saç Spreyi: Denebunu kutumdan çıkan bir üründü ve ürünü beğendim ben. Saçlarımı sertleştirmeden sabitleştirdi. Büyük boyunu alabilirim.

3) Madam Coco Elixir de Beaute Vücut Spreyi: Kokusunu çok beğendim. Duş kremi ve vücut kremi ile beraber kullanmama rağmen pek kalıcı değildi ama yazın kullanmalık çok güzel bir kokusu var. Elimdekiler bitince alacağım bir ürün oldu.

4) Johnson's Baby Şampuan: Bu ürünün bizde iki kullanım yeri var. Duşun joker ürünü olarak kullandığımız gibi yağlı ürünlerle makyajı temizlediğimizde yağı çıkarması için kullanıyoruz. Bu kullanım yerinde de çok pratik bir ürün.


5) Benri Aseton: Koyu renkler için ama ben tek aseton alıp tüm ojelerde kullanıyorum. Bittikçe de yenisi geliyor.

6) Oriflame Hindistan Cevizi Yağı: Makyaj temizlemeden saç maskesine çok çeşitli yerlerde kullanıyoruz. Kışın donduğu için bu şişedn kullanmak zor oluyor  yüzden yeni açacağımız paketi daha yayvan bir kaba boşaltıp kullanacağız.

7) Pantene Durulanan Saç Köpüğü: onarım için olanın küçüğünü aldığım gibi birde aqua light versiyonunu aldım bu köpük kremlerin. Saçım kabaran bir yapıya sahip olduğu için ben ağırlaştıran saç kremlerini daha çok seviyorum açıkçası. Benim saçıma yetersiz kaldı kuruluğunu alamadı. ama inanılmaz güzel kokuyor ve kullanması çok eğlenceli.

8) Pearl Drops Diş Macunu: Beklediğimizden bereketli çıktı. Küçücük paketi kullan kullan bitiremedik. Öyle aman aman bir beyazlatıcı etkisini de göremedik ama dişlerimi temizlediğini hissettim.


9) The Body Shop Body Butter: Bendekinin kokusu çok hoşuma gitmese de verdiği yumuşaklığa hayran kaldım. Yaz için biraz ağır geldi ama kışın bayıla bayıla kullanacağım bir ürün. Bir tane de şeftalili olanı var hediye gelen :)

10) Perlodent Gargara : İş yeri için almıştım ve çok memnun kaldım. Bir tane de eve aldım büyük boyundan.

11) J&J Acuvue Lens: Numaram değişse de markam değişmedi aynı markadan devam.

12) Rival de Loop Nagellackkorrekturstift: Bulaşan ojeleri temizlemek için güzeldi. Kendi sıvısı çabuk uçtu ama ben asetona batırıp kullanmaya devam ettim. Arkasında üç tane yedek ucu var.

13) The Body Shop Duş Jeli: Aynı kokunun duş jelini de kullandım. Kofre şeklinde almıştım zaten. Bende alerji yapmadı rahat rahat kullandım. Kokusu aynı tabii beğenmedim kokusunu pek.

14) Benefit Roller Lash Maskara: Tek başına pek istediğim etkiyi vermedi açıkçası. Benefit'ten bir maskara seçsem şu anki tercihim They're Real olur. Yine de tek tek ayırıyordu ama ben daha yoğun bir görüntü seviyorum.

15) Rimmel London Scandaleyes Flex Maskara: Fırçasına inanılmaz fazla ürün geliyordu. Bu da iki katta bile kirpiklerimin  yapışmasına sebep oluyordu. Fırçasını sıyırarak ilk katta bu ürünü ikinci katta Benefit'i kullanarak bitirdim. Tekrar alacağım bir ürün olmadı bu da.

16) Eos lip Balm: Bendeki vanilyalı naneli olanıydı. Tadını daha ilk günden beğenmedim ben. Ama ürün atmayı sevmediğim için sonuna kadar kullandım. Hafif bir yapısı vardı ruj altına güzel bir nemlendirici olur. İlerde elimdekiler biterse çileklisini de denemek istiyorum.

17) Beauty Blender Temizleyici: Beauty Blender aldığımda yanında hediye gelmişti. Gerçekten de arap sabunu gibi kokuyordu. Hatta arap sabunu daha iyi iş çıkarıyor. Tam boyunu alacağımı sanmıyorum.

18) Seche Vite Oje Kurutucu: Küçük boyu olmasına rağmen yarısında ağdalaştı atmak zorunda kaldım. Bir daha açtığımda araya başka oje kurutucu almadan bitireceğim.


19) Stopever Thermal Hot: Isı veren bu pedleri ağrıyan noktaya yapıştırıyorsunuz. Tabii Çamaşır üstünden. Güzel ısı veriyor tekrar alabileceğim bir ürün.

20) Stopever Lady Comfort: Yukarıdaki ürünle çok bir farkını göremedim ben. Hangisini bulursam onu alırım.

21) Mendiva Islak Mendil: Yapış yapış bırakmayan kokusu güzel bir mendil. Kullanmaya devam.

22) Johnson's Face Care: Makyaj temizleme mendillerini ilk kez gördüm ama indirimde denemek için aldım. Favorim olacak kadar iyi değildi. Nivea hala favorim.

23) Isana Sıvı Sabun: Bu sabunun kokusunu çok seviyorum. Tekrar alırım.

Dizi kitap ve film olarak kesat bir aydı. Bitmişse bile hatırlamıyorum açıkçası.


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum