Kategoriler

2 Mayıs 2017 Salı

Nisan Bitenleri #44#

Herkese merhabalar :) Sıcağı sıcağına nisan bitenlerini yazayım dedim:)


Bakalım neler bitirmişim :)




1) Sleepy Islak Mendil: Bu Sarı olan Sleepy gözbebeğim :)

2) Manikit Keratin Eldivenleri: Başka bir çeşidini deneyebilirim. Fikri sevdim.

3) Fresh'n Soft Islak Mendil: Kokusunu sevmedim. Tekrar almam.

4) PureDerm Snail Sheet Mask: O gece için güzel nem verdi ama ertesi sabaha etkisi kalmamıştı. Yine de arada yapılabilir. Maskesi yüzüme tam oturdu bu arada. Kokusu da kötü değildi.

5) Oriflame Törpü: Küçük küçük beş tane törpünün bulunması çok güzel. İşiniz bitnce atıyorsunuz. Sorun şu ki törpüler biraz yumuşak, şekil vermede yetersiz kalıyor.

6) H&M Pudra: Kenarlarında azıcık kaldı ama fırçama gelmiyordu o yüzden vedalaştık. Ten ürünlerinde her seferinde tek ürün kullanıyorum. Hoşuma giden bir ürün olmadı tekrar almam.


7) Morfose Saç Spreyi: Bir kuaför marketinden almıştım yıllar önce ama yapış yapış his bıraktığı için elim pek gitmiyordu. Saç şekillendirmede daha hafif ürünlere geçince şekli korumak adına tekrar kullanmaya başladım ama başlığı bozuldu bir kaç sefer sonrasında. TEkrar alacağım bir ürün değil.

8) Madame Coco Elixir de Beaute Vücut Losyonu: Hafif kokusunu sevdim. Yaz için tekrar alabilirim.

9) Madam Coco Elixir de Beaute Duş Jeli: Duş jelleri bende alerji yapabiliyor. Ama bunda öyle bir sorunum oolmadı. Sıkıntı şu ki duş jeli, krem ve sprey üçlüsünü aynı anda kullanmama rağmen pek kalıcı değildi. O yüzden yazın kullanılabilir diye düşünüyorum.

10) OGX Keratin Oil Kırıklara Karşı Saç Maskesi: Saçımı yeni kestirdikten sonra kırıkları önlemek için kullanmaya başlamıştım. Kırıklara pek etkisinin olduğunu düşünmüyorum. Hafif yapılıydı saçlarını hacimlendirmek isteyenler için iyi olabilir ama benim gibi kabarmasın diye uğraşıyorsanız fazla hafif kaçıyor. Kokusundan da pek hoşlanmadım.


11) Listerine Advanced White Gargara: Tadı bir garipti. Tadına alışmam bir paket sürdü resmen. Düzenli kullanımda etkili olduğunu söyledi arkadaşım ama ben düzenli kullanamadım. Bir paket daha alıp düzenli kullanıp sonucu görmek istiyorum.

12) OGX Coconut Water Saç Kremi: Bir önceki bitenlerde bahsetmiştim kremi bitirebildim, sıra şampuanda. Başka bir saç kremine geçince saçım yumuşadı birden. Paketi sert olduğu için ben hep ters koydum bu şekilde dibinde kalma yaşamadım.

13) Rexona Sprey Deodorant: Karbon ayak izimi bir nebze olsun azaltmak için sprey deodorant almayı bıraktım. Kofrelerden çıkarsa ya da burada olduğu gibi hediye gelirse kullanıyorum. Başlığıyla hiç anlaşamadım ama.

14) Loreal Sunkiss: Evet işe yarıyor. Ama bir anda sapsarı saçlar beklemeyin. Benim saçlarım sararmaya müsait olmasına rağmen iki üç kullanımda açtı rengini. Boyalı saçta hiç bir etkisi yok merak edenler için. Ben saç diplerime uyguladım sadece dip boya gibi, eylülde boyadığım saçlarımın dibi yeni yeni gelmeye başladı. Ama biraz keskin bir kokusu var. Veli toplantısı gibi önemli günler öncesi uygulamadım. Aslında haftada bir defa uyguladım ben. Yazın gün boyu deniz kenarında kalıyorsanız etkili olabilir. John Frieda'nın spreyinden daha çok verim aldım.

Film olarak; Güzel ve Çirkin, Kabuktaki Hayalet, Parçalanmış, The Hurricane izledim. Dizi olarak Bones bitirdim. Ölümsüzler serisinin iki kitabını okudum.(Seriyi beğenmedim)

Kitapları takip için Goodreads'e bakabilirsiniz. oradaki adım HangiRenk.

Sinema konusunda da; Maximum kart üyeleri Cinemaximum'larda sabah seanslarını 7 liraya izleyebiliyor. 12.30'a kadar geçerli sanırım. Ben bu kampanyadan yararlanıp gidiyorum sinemaya şansınız varsa değerlendirebilirsiniz. Tabii merkezi bir sinema değilse bazı filmler gelmeyebiliyor. Balçova Kipa bu konuda beni hayal kırıklığına uğratıyor bolca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder