Kategoriler

21 Nisan 2017 Cuma

Bitenler #43#

Herkese merhabalar :) Uzun bir zaman sonra bitenler yazımla buradayım.




Şubat ayında bitenleri yazmayı o kadar çok erteledim ki mart ayının sonunda bari ikisini birleştireyim dedim. Ürünlerde makyaj malzemesi dışında tek ürün kullandığım için bitmeleri uzun sürebiliyor. Stok huyunu bırakmaya çalıştığım içinde son kullanma tarihi geçen pek ürünüm olmuyor artık.


1) No Frizz Saç Kremi: Ogx'in hindistan cevizli olan ürünü saçlarımı o kadar kuruttu ki başka şampuan ve saç kremleriyle karıştırıp etkisini azaltmaya çalıştım. Bu ürünü de o saç kreminin içine boşalttım çünkü şişeden bir türlü çıkmıyordu. Bunu da beğenmedim bu arada, saçıma nem vermede yetersiz kaldı.

2) D'Olive El Sabunu: Bu sabunu sevdim açıkçası, tekrar alabilirim.

3) Dalin Bebek Şampuanı: Bizim banyoda hep bir tane bebek şampuanı durur, bu sefer Dalin bitirmişiz ama genelde J&J almayı tercih ediyorum.


4) Neutrogena Deep Moisture Vücut Losyonu: İçine biraz menekşe yağı damlatınca çok güzel kokmuştu. Tabii şişeyi bitirdikten sonra niye parfümsüz aldığımı hatırladım o ayrı. Nemlendirmesini çok başarılı buldum kesinlikle tekrar alacağım bir ürün oldu.

5) Oriflame Silk&Smooth Vücut Kremi: Hiç düzenli kullanmadığım için etkisini bilemiyorum.

6) 8x4 Roll On: Karbon ayak izimi bir nebze olsun azaltmak için sprey deodorantlardan vazgeçtim. Bir sonraki aşamada ise alüminyumu hayatımdan çıkarmayı düşünüyorum. 8x4'ü yetersiz buldum. Teri engellemelerini değil kokuyu engellemelerini istiyorum ve 8x4 sınıfta kaldı. Şu ana kadarki favorim Nivea'nın katı deodorantları, çok güzel kokuyorlar.

7) Sothy Yüz Temizleme Sütü: Arkadaşımın Denebunu kutusundan çıkmıştı. O da benim denemem için dibindeki son kısmı bana pasladı. Kullandıktan sonra Bioderma ile üzerinden geçince kalıntı olduğunu görünce benim için başlamadan bitti kendisi.

8) Essence Oje Kurutucu Damla: İlk başlarda çok beğenip bir tane daha almıştım ama placebo etkisi sanırım hiç memnun değilim kendisinden. açılmamış bir şişe daha var. Arada kendimi ödüllendirmek için Poshe'ye geçtim.


9) Rival de Loop BB Krem: O kadar memnun kalmadım ki dibindekini bitirmek için uğraşmayıp attım artık. Rengi koyu olduğu gibi ciltle bütünleşmiyor. Cilde yedirmek için uğraşırken sünger emiyor hepsini.

10) Benri Törpü: Ben bu törpüyü kullanmayı beceremedim. Ama hala kağıt törpünün tırnaklarıma daha iyi geldiğini düşünüyorum. Daha ince olanlarından stok yaptım evde :D

11) J&J Acuve Lens: Son çiftime geçtim. Çok memnunum.

12) Clinique High Impact Maskara: Büyük umutlarla açtığım için mi bilmiyorum ama hayal kırıklığıydı. Kötü değildi ama daha iyilerini kullandım. High End olarak They're Real ve uygun fiyatlı olarak  Golden Rose City Style en iyileriydi.

13) Diş fırçamı üç ayda bir değiştirmeye çalışıyorum. Bendeki Oral B marka.


14) Sleepy Lavantalı Islak Mendil: Bunun sensitive'ini daha çok sevdim.

15) Eve'den almıştım galiba ama beğenmedim.

16) Isana Snow White El Sabunu: Böyle saf bi kokusu olur diye almıştım ama biraz karamel kokusunu hatırlattı bana. Sınırlı üretim olduğu için tekrar bulamayabilirim. Isana'nın sütlü olan el kremi favorim.

17) Nivea Kuru Ciltler İçin Makyaj Temizleme Mendili: Lens kullandığım için, lensleri çıkarmadan makyajımı silmem gerektiğinde mendilleri tercih ediyorum. Ayrıntılı yazısı gelecek ama sevdim .


18) Isana Forbidden Apple Şampuan: Şampuanın saç kremi yoktu maalesef. Yine Ogx'in içine karıştırdım şampuanı. Normal bir şampuan, o güzel elma kokusu da duştan sonra saçımda kalmıyor maalesef.

19) Garnier Göz Temizleyicisi: Uygun fiyatlıların içinde en sevdiğim. The Body Shop'un göz temizleme balmından da çok memnunum ama  azıcık bir miktarı yetiyor.

20) Burun Bandı: Bim'den aldığım bu burun bantlarından pek memnun kalamadım. Bu konuda Breathe Right'ı daha rahat buldum.


21) Selpak Çiçek Kokulu: Mendilde en sevdiğim selpak sanırım. Bunun kokusunuda çok seviyorum.

22) Sleepy ıslak Mendil: Bu sarı olanı şu anki favorim.

23) Balmi: Makyaj masamda tuttuğum bu dudak balmını nihayet bitirdim. Paketi çok dandik, çantaya atmaya hiç müsait değil. O yüzden bir daha almayacağım.

24) Rimmel Londom 14 Gün Bakımı: Bunu artık Watsons'larda bulamıyorum, oje reyonu felaket karışık Balçova Kipa'da. Yine de tırnaklarımı iki katı hızlı uzatan bir ojeydi.

25) Nivea bakım ojesi: Nivea'nın bu fi tarihinden kalan ojesinide yapısı bozulduğu için atıyorum.

26) Colgate Diş Macunu: Etkisini sevdim. Tekrar alınabilir.

27) Mendivia Islak Mendil: A101'den bi koli dolusu almıştım. Hala kullanıyorum.


Kitapta çok bir şey okuyamasam da bir ton filme gittim .Hepsinin yazısı gelecek. Dizide ise It's always sunny in Philadelphia'yı baştan sona izledim. Bugüne kadarki en sevdiğim komedi dizisi oldu.

2 yorum:

  1. ısana elmalı şampuanın kokusunu çok begenmiştim yorumunu okuyunca iyiki almamışım dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremi olsa çok sevebilirdim ama üzerine o kadar ürün uygulayınca kokusu kalmıyor :(

      Sil