Bitenler #42#

01:04

Ocak ayında kozmetik, bakım, kitap, dizi ve film olarak neler bitirmişim acaba?




Kozmetik ve bakım kısmıyla başlayalım o zaman :)


1) Urban Care Style Guide Saç Köpüğü: Başlığı kırık olduğu için kendisiyle iyi bir başlangıç yapamadım. Ben saçlarımı kontrol altına alabilen köpüklerden hoşlanıyorum, uzun ve gür saçlarım var ve dalgaların sabit kalmasını seviyorum. Kabarmasını engellese de dalga konusunda istediğim verimi alamadım.Belki tutuş olarak bir üst derecesi varsa alıp deneyebilirim ama. Şu ana kadar en sevdiğim köpük Taft bu arada.

2) Urban Care Shake Repair: Dalgalı saçlar için, kabarmayı engeller falan dese de bunları yerine getirmiyor. Ama harika bir kokusu var, saçları ağırlaştırmıyor. Ben saçımı şekillendirme aşamasında değil de sonraki günlerde şeklini koruması için kullanmayı tercih ettim. O muhteşem kokusu saçlarımda kalsaydı vazgeçilmezim olabilirdi. Bir de Milk Shake denemek istiyorum.

3) Oriflame Banyo Köpüğü: Tabii ki ben duş jeli olarak kullandım. Oriflame ürünleri bende alerji yapmıyor bu yüzden katalogta değişik ürünler gördükçe alabiliyorum. Biraz cildimi kurutan bir ürün oldu. Çikolata kokusu da birazcık yapaydı ama rahatsız edici seviyede değildi. Çikolatalı ürünlerde pek aradığımı bulamadım. Tekrar alacağımı sanmıyorum. Palmolive Body Butter'e göre daha güzeldi bu arada kokusu.

4) Opti Free Lens Solüsyonu: Kardeşim tekrar bu markayı almış, ondan devam ediyoruz.


5) Uni Baby Islak Mendil: Daha uygun bir set buldum ondan devam.

6) Mendiva Islak Mendiller: 12li paket almıştım. Elde yapış yapış his bırakmıyor, kokusu da kötü değil. Devam edebilirim.

7) Lady Comfort Isı Bandı: Özel günlerde rahatlatıyor.

8) Gillette Venus Yedek Başlık: Son yedeğimi açtım. Çok mutsuzum. Yedek paketi indirime girsin diye dört gözle bekliyorum ama istediğim %50 indirim olmayacak galiba. %25'e talim gibi duruyor. Vazgeçilmezim kendisi.

9) Rossmann Cep Sobası: İki tane olan bu cep sobalarını sıcak suda eritip, soğuk günlerde tekrar kullanabiliyordunuz. Ben üç ya da dört yıl önce almıştım. İlk kıştan sonra da kullanmadım çekmecede kaldı öyle. Tekrar eritmeye kalktığımda ise içindeki sıvı bir türlü tamamen erimedi. Bu durumda kullanılmaz hale geliyor. İkisini de attım o yüzden.

10) Törpüler: Sephora'dan aldığım cam törpünün vadesi dolduğu için mi yoksa cam olduğu için mi bilmiyorum ama tırnaklarımı kırdığını fark ettiğim gibi attım. Yanındaki kağıt törpü hediyeydi ama kağıt törpülerle daha sağlıklı tırnaklarım olduğunu fark ettim. Kağıt törpülerle devam yani.

Not: Kırmak derken beni takip edenler zaman zaman tırnaklarımın katman katman soyulmasından şikayetçi olduğumu bilirler. Katman haline bizzat cam törpü getirdi maalesef. Belki de benimkinin süresi dolmuştur. Altı yedi yıl oldu alalı çünkü.

11)Rocs Whitening Diş Macunu: İçlerinde beğendiğim ilk Rocs ürünüydü. Beyazlatma falan olmadı ama temizlemesi güzeldi.

12) Rossmann Kapsül: Detaylı yorum gelecek ama tekrar almam.

Gelelim kitap dizi ve film kısmına:

Film olarak Uzay Yolcuları, Xander Cage ve Star Wars 4 izledim. Uzay Yolcuları güzeldi, Xander Cage tam bir zaman kaybıydı. Star Wars 4 serinin ilk filmiydi aslında. Düşündüğümden güzeldi.

Kitap: Bridget Jones'un günlüğü ve Yabancı okudum. Ayrıntılı yorumları gelicek inşallah bir ara.

Dizi: Hell's Kitchen son sezona kadar  ile Angel 3. sezon izledim. Bones'ta son sezona kadar gelindi. Hells Kitchen'da iki sezon, Bones'ta da iki sezon izledim. Birikmiş bölümleri art arda izleyince filme pek fırsatım kalmadı.

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum