Yeni Bir Ürün #71# Colourpop Ultra Matte Lip - Avenue

10:30

Herkese Merhabalar :) Colurpop rujların rengine bayılınca swatclarına bakıp iki renk sipariş etmiştik kardeşimle. Bumble ve Avenue. Bende Likit Mat Ruj dosyasını Avenue ile açayım dedim.



Öncelikle söylemek istiyorum ki internete Colourpop yazdığımızda çıkan swatchlar pek de gerçeği yansıtmıyor. Koyu bir kırmızı olarak aşık olduğum Avenue gelince hiç de beklediğimiz gibi olmadığı anladık. Pek kırmızı ruj süren biri olmadığım için bu rujla ne yapacağımı pek bilemesemde zaman içinde anlaşmayı başardık sanırım.


Böyle uzun bir fırçası var ve ilk kez likit ruj kullanan biri olarak çerçeveyi çizmekte biraz zorlandım. Zaman içinde elim alıştı ama. Mat olduğu için üst üste sürdüğünüzde katmanlar topak hale geliyor o yüzden yanlış yapmadan, tek adımda sürmek gerekiyor.


Gerçek rengi verebilmek için birazcık oynadım çünkü fotoğraflarda hep daha koyu çıktı. 


Bu da dudaktaki duruşu. Biraz parlak bir kırmızı bu yüzden ya koyu bir renk ile kullanıyorum ya da düğün, konser gibi etkinliklerde kendi başına kullanıyorum. Colourpop çok konuşuldu ama olağanüstü bir etkisini göremedim ben. Swatchları gerçek renklerde olsaydı daha pozitif bir yorum girebilirdim sanırım. Renk yüzünden hayal kırıklığına uğradım çünkü. İlerleyen zamanlarda Bumble'ın yazısı da gelecek.


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum