Kategoriler

20 Ocak 2017 Cuma

Yeni Bir Oje #52# Pastel - Bride

Herkese Merhabalar :) Bu haftanın ojesi tabii ki bir nude oje. Gözüme kestirdiğim yaklaşık 10 rengini almışımdır ve hala görünce not ettiğim, bir kaç renk var. Bu aralar oje almamaya karar verdiğim için beklemedeler ama ilk fırsatta hepsini almak istiyorum 😍




Tabii ki bir kısa tırnak klasiği olarak açık renk oje seçmem kaçınılmazdı. Tırnaklarımın kat kat açılmasını engellemek için bir sürü tırnak bakım ürünü denedim ama sanırım sorunu anladım. Tabii bugün tekrar kesmem gerekti fakat ne zaman cam törpü ile törpülesem katları ayrılıyor. Cam törpü yerine kağıt törpü kullandığım dönemde tırnaklarım baya baya uzamıştı. Sorunu çözdüğüme göre tüm tırnak bakım ürünlerine daha objektif bir bakış açısıyla yaklaşabilirim sanırım.


14 Gün bakımını, 14 gün bittikten sonra baz olarak kullanmaya devam ettim. 14 günde mucize yaratıyor bence.Devamında istediğim etkiyi alamadım ama.


Pastel'in bu serisinde çok güzel renkler var. Tabii ki iki kat sürdüm. Çok temiz bir renk, bayıldım 😍


Son olarak Essence oje kurutucu damla kullandım ama hala etkili olup olmadığından emin olamadım.

1 yorum:

  1. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil