Kategoriler

18 Ocak 2017 Çarşamba

Yeni Bir Kitap #89# Sen Benim Diğer Yarımsın

Her çarşamba olduğu gibi bu çarşamba da kitap yazısıyla buradayım. Bu haftanın kitabı güzel bir romantik komedi olan Sen Benim Diğer Yarımsın. 




Arka Kapak;

Ruh ikizleri; yalnızca onlar bu büyüyü taşır.
Toprağa düşen yıldırım kadar nadir gelirler bu dünyaya. 
Ama bir araya gelip aşık olduklarında...
İşte o zaman, toprak ikiye bölünür.
Gökyüzü deryaya, derya ateşe hücum eder.
Kargaşa yağar evrenin her bir köşesine, sel olur...

Zarlar atılır, yıldızlar kesişir, ardından Poppy ve Noah düşürür toprağa o ilk kıvılcımı. Fakat o şey, iki büyülü ruhun karşısında durmaktadır, sanki görünmez bir duvar gibi. Felaket, kıyamet, ölüm engelleyebilir mi kucaklaşmasını alacaranlıkla gecenin?

"Korkusuz, taze ateş kadar sıcak bir roman: Sen Benim Diğer Yarımsın. Kesinlikle soluksuz okuyacaksınız"
Amazon


Tabii ki hemen hemen tüm romantik kitaplar iki ruh eşinin birbirlerini bulmasını anlatsa da Poppy ve Noah'ın hikayesi bundan biraz daha farklı. Ruh ikizlerinin bilimsel olarak tespit edilebildiği bir dünyadan bahsediyoruz. Ve bir araya geldiklerinde ilk görüşte aşık olmayan ruh ikizlerinden. Poppy ve Noah'ın hikayesi  kadar güzel gidiyor ki sonunda ne olacak acaba diye bir solukta okudum resmen. Ve sonu mutlu bitiyor ama aynı zamanda hüzünlü bitiyor. Klasik sonlardan farklı bitişi bile hoşuma gitti. Severek okudum ve yazarın diğer kitaplarını da fırsat bulursam almayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder