Bitenler #41#

10:30




Aralık bitenleri ile buradayım. Bakalım neler bitirmişim.


1) oriflame Milk & Honey Krem: Çok güzel bir kokusu var. Yaz için tekrar alabilirim.

2) Loreal Perfect Clean Yüz Temizleme Jeli: Kuru ciltler içi olmasına rağmen yüzümü kuruttu. Kardeşim kullanmadığı için vermişti, tekrar almayız.

3) Farmasi Vücut Spreyi: Kokusu hiç benlik değildi. Tekrar almam, odanın içine sıka sıka bitirdim.

4) Benri Aseton: Koyu renkler için olan asetonu ben hepsi için kullanıyorum. Çok memnunum.

5) Le Petit Marseiliais Sütlü Sıvı Sabun: Kokusuna ve verdiği yumuşaklık hissine bayıldım.

6) Oriflame Makyaj Temizleme Suyu: Kabı değişti ama aynı ürün sanırım hala katalogta. Çok çabuk bitti, kötü değildi ama Bioderma'yı tek geçiyoruz misel sularda.

7) Nivea Powder Touch : Kokusuna bayıldım. Elimdekiler bitince tekrar alırım. Roll on lara göre daha başarılı bence.


8) John Frieda Go Blonder Saç Kremi: Beklediğimden daha iyi yumuşatıyordu. Set olarak yazısı gelecek.

9) Benri Makyaj Temizleme Mendili: Ortalamaydı. Bir daha almam.

10) Lux Pamuk: Apaks vazgeçilmezim.

11) Mendivia Islak Mendil: A101'de 10 lu kutusunu 5 liraya mı ne bulmuştum. Mendilde güzel kokuyor ve güzel temizliyor.

12) İpelina Yüz Temizleme Mendili: Göz makyajını temizlemede çok başarılı değildi. Bana hediye gelmişti.

13) Urban Care Şampuan, Saç Kremi ve Saç Maskesi Testerı: Denebunu Aralık kutusundan çıktı. Bende yılbaşı için deneyeyim dedim. Şampuan biraz daha fazla olabilirmiş sanki.  Saç Kremi ve Maske güzeldi. Ama gidip tam boyunu alacağım kadar sevmedim.

14) Essence Oje: Renginin tatlılığına  vurulup almıştım ama o rengi vermiyor maalesef. Hiç beğenmedim ve arkadaşım beğendiği için ona gidiyor.

15) Clinique göz altı roll on: Gözümü yaktı, çabukta emilmiyordu zaten.

16) Flormar Spider Lash Maskara: Yazısı gelecek ama sevmedim.

17) J&J Acuve Lens: Yumuşacık yapısını seviyorum.

Dizi, film ve kitap kategorisinde ise: Kitap olarak Guguk Kuşu'nu okudum. Hayır meşhur Guguk Kuşu değil, Rowling'in takma adla yazdığı kitap. Film olarak ise Kayıp Balık Nemo ile Dori'yi izledim. Dizi gene bitmedi.


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Benrinin asetonlarına bende bayılıyorum bittikçe yeniler oldum. Loreal benim cildime iyi gelmişti. Yazı için teşekkürler sevgiler..

    YanıtlaSil