Kategoriler

8 Ocak 2017 Pazar

Bitenler #40#

Çook geç kalmış bir bitenler yazısıyla buradayım.




Bakalım kasım ayında neler bitirmişim.


1) Isana Danke Schön Sıvı Sabun: Maalesef kokusunu beğenmedim.

2) Sebamed Intim Jel: Üstünde yazdığı gibi buram buram bir çiçek kokusu yoktu. Ayrıntılı yazısı gelecek ama alabilirim tekrar.

3) Selpak Kutu Mendil: Kleenex'ten sonra çok çabuk bitti.

4) Clinique Kuru Ciltler İçin Yüz Yıkama Sabunu: Bu daha çok losyon kıvamındaydı. Kokusu ve köpürmemesi hoşuma gitmedi.

5) Elidor Onarıcı Saç Kremi: Beklediğimden iyi bir etkisi vardı ama bana göre çok ağır kokuyor. Bir daha almam. Elimde iki farklı çeşidi daha var ama :/

6) Watsons Saç Maskesi: Herkes biralı olanı överken benim saçıma uygun olan bu diye bunu almıştım. İnanılmaz bereketli. Saçtan kolay durulanıyor. Ama mucizevi bir etki görmedim açıkçası.


7)Oriflame Peel-Off Maske: Böyle soyulabilir maskeleri pek sevmediğimi fark ettim. Bir etkisini göremiyorum çünkü. Elimdeki soyulabilir maskeler bitince tekrar almam.

8) John Frieda Go Blonder Saç Spreyi: Biraz çabuk bitse de etkili bir üründü.

9) John Frieda Go Blonder Şampuan: Set olarak yazısı gelecek. Şampuan olarak baktığımda saçımı kurutmadı, sertleştirmedi.

10) Oriflame Sıcak Saç Maskesi: Kaybettiğimi sandığım son paketi buldum. Toplam dört tane kullandım, bir etkisini göremedim.

11) Cyrene Misel Su: Nivea ve Garnier misel sulara göre daha iyi ama bir Bioderma değil.

12) Clinique Aromatiques in White: Adından emin olamadım, denemem için gelmişti ama hiç bana uygun bir parfüm değil, çok ağır geldi. Esmer tenliler beğenir diye düşünüyorum ama.

13) Pastel Fondöten: Dayanamadım attım sonunda. Benim cildime göre değil baya baya esmer tene göre rengi. Görevlinin kandırmasına izin vermişim resmen. Bir iki ton değil çünkü renk oynaması. Mağaza ışığında bile bana uygun bir renk olduğunu düşünmüyorum.


14) Lady Comfort  Isı Bandı: Hayat kurtarıcı resmen. Eve Shop'a her girdiğimde bir tane alıp, yedekliyorum.

15) Uni Baby, Islak Mendil: Kokusuz bir ıslak mendil. Hangisini indirimde uygun bulursam onu alıyorum.

16) Benri Islak Mendil: Güzel temizliyordu da bu ıslak mendiller ne zaman böyle pahalandı.

17) Selpak Mendil: Bu çiçek kokulusuna bayılıyorum.

18) Lux Pamuk: Dikişsiz yapısı hoşuma gitmedi. Apaks candır.

19) Garnier Nem Bombası: Bir bombalık hali yoktu bana göre ama kötü de değildi.



20) Missha BB krem testerları: Sağ taraftakilere göre sol taraftakileri tercih ederim. 13 numara bana tam oldu.

21) Fink & Sauber Gözlük Mendili: Gözlüğümü eskisi gibi kullanmadığım için telefonumu temizliyorum artık.

22) Rocs Diş Macunu: Bu ortalama bir macundu, ağzımda ferahlık hissi bırakmadığı için sevmedim.

23) Rimmel London Stay Matte Pudra: Paketi felaket. Sıkıştırılmış pudraların içinde en iyilerden ama ben toz pudrayla daha iyi anlaştığımı düşünüyorum.

24) Estee Lauder Maskara ve Kapatıcı: Kaç sene önce almıştım. Maskara bitti, çok da güzel bir maskara alabilirim tekrar, kapatıcısının bana uygun rengini  bulursam ondan da alırım, çok beğendim.

25) Golden Rose Siyah Göz Kalemi: Akıyordu, dayanamadım attım bende. Eski bendeki baya içeriğini değiştirmiş olabilirler.

26) Eskidiği için ya da kullanmadığım rengi olduğundan attığım rujlar. pembe benim rengim değilmiş onu farkettim.

Gelelim dizi, film ve kitap üçlüsüne. Bitirdiğim bir dizi olmadı. Film olarak Intouchables ve Bucket List izledim. Kitap olarak Othello, Ruh Koleksiyoncusu ile Romeo ve Juliet okudum. Genel olarak yavaş bir ay olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder