Yeni Bir Ürün #70# Yves Rocher Kayısılı Peeling

10:30

Herkese merhabalar :) Bu haftanın konuğu herkesin öve öve bitiremediği Yves Rocher Kayısılı Peeling. Bakalım ben nasıl bulmuşum...




Herkesin bu ürüne bayıldığını görünce benim de Yves Rocher'den ilk alışverişim bu peeling yönünde oldu. Ben 12 lira gibi bir fiyata alsam da son hali 16.90 gözüküyor. Genel kanı olarak herkes misler gibi kayısı koktuğundan ve cildi güzel arındırdığından, kayısı özleri sayesinde cildi kurutmadığından bahsediyordu. Eh makyaja bilinçli olarak yeni başlayan biri olarak, peeling almam gerektiğinde benim de ilk tercihim bu ürün olmuştu.



Görünüşte çok büyük olmayan tanecikleri var. Ancak ben cildime kullanırken o tanecikler kocamanmış gibi hissettim. Yüzümü çiziyormuş gibi geldi her seferinde. Üstelik cildim bir anda fikir değiştirip kuru olmaya karar verdiğinde ve kullandığım ten ürünleri yanaklarımda kabuk kabuk durmaya başladığında, doğal olarak bu tarz üstteki ölü deriyi alan ürünlere öncelik verdim. Ve kuru cildim de istediğim etkiyi yaratmadığını da fark ettim. Yanaklarımın durumu nedeniyle önceliği oraya verip, üzerine bir güzel nemlendirsem de ertesi günkü makyajımda kabuk görüntü sorunu devam ediyordu.

Küçük bir şişesi olmasına rağmen epey bereketli bir ürün, bitirene kadar bayağı uğraştım. Ve gerçekten dedikleri kadar varmış; misler gibi kayısı kokuyor. Ürünü kullandıktan sonra cildimde ekstra bir kuruma hissetmedim ben. Kokusu bir artı olsa da eksileri benim için daha fazla olduğu için tekrar almayacağım bir ürün oldu kendisi. Belki de yağlı ya da karma ciltli kullanıcılar daha iyi anlaşabilirler bu ürünle.

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. bende anlatıldığı kadar memnun kalmamıştım bu üründen .... sevgiler...

    YanıtlaSil