Kategoriler

23 Aralık 2016 Cuma

Yeni Bir Oje #51# Flormar Jelly Look JL25 Soft Cloud

Herkese merhabalar :) Kısa tırnaklara çok yakıştırdığım yumuşak, nude bir ojeyle karşınızdayım. Kısa tırnakta koyu renkten çok açık renkleri seviyorum ben ve tırnağımın kırıldığı dönemlerde açık renk oje tercih ediyorum. Bu haftaki tercihim ise Flormar Jelly Look serisinden Soft Cloud.






14 günlük bakımdan sonra Rimmel'in bu ojesini baz olarak sürmeye devam edersem tırnaklarımın kırılmasını önler miyim adlı çalışmam. Cevap hayır bu arada, tekrar kırıldılar maalesef. 14 Gün ojesi harika uzatsa da kırılmaya yardımcı olmadı bende.


Tabii ki iki kat oje sürdüm.


Üzerine de kurutucu geçtim. Essence'in bu kurutucusu bazı markalarla anlaşsada bazılarıyla anlaşamıyor maalesef. Flormar ojemi çok güzel kuruttu. Rengin tatlılığı beni benden aldı bu arada :)

1 yorum: