Kategoriler

18 Kasım 2016 Cuma

Yeni Bir Ürün #69# Clinique Liquid Facial Soap

Herkese merhabalar :)

Bu haftanın konuğu bir Clinique alışverişimden aldığım Clinique Likit Sabun.





Aslında ben bu ürünü cildim yağlıyken almıştım. Cilt tipine bakmadan sepete atıp geldikten sonra da bir kenara kaldırmıştım. Ne şans ki cilt yapım bir anda şaştı, cildim kuru karmaya döndü ve elim yüz temizleme ürünü olarak bu ürüne gitti.


Baya uzun zamandır kullanmama rağmen hala bitmedi, kullanmaya devam ediyorum. Ürün köpürmüyor ve benim için çoğu zaman köpürmeyen ürün temizlemiyormuş hissi veriyor fakat bu ürün tam tersi hissettirdi. Köpürmeyen yapısı ile cildimi nemlendirdiğini hissediyorum. Sonbaharda harika nem veriyordu ama havaların soğumaya başladığı bu aralar yeterli nemi alamıyorum kendisinden. Ben fındık tanesi kadar kullanıyorum tüm yüzüme yetiyor. Birde üründe değişik, bayat bir koku var. Geç mi kaldım acaba diye son kullanma tarihine baktım fakat son kullanma tarihine daha var. Sırf bu kötü koku yüzünden bir daha almayı düşünmüyorum.  Clinique adı ile bile bana güven veren bir markaydı önceden fakat ürünlerini kullanmaya başladıkça fikrim de değişmeye başladı. Şu ana kadar memnun kaldığım tek bir ürün oldu o da Moisture Surge kremi. Bir de maskaralarına iyi diyorlar ama kullanma fırsatı bulamadım daha.

Sizin Clinique hakkındaki düşünceleriniz neler?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder