Yeni Bir Ürün #68# Incognito For Her EdT

10:30

Herkese merhabalar :) Bugünün konuğu Oriflame'ın son çıkan parfümlerinden Incognito For Her :)





Parfüm anlatmayı hiç beceremiyorum, zaten kişinin ten yapısına göre kokusu da her insanda farklı duruyor. İzlenimleri doğru anlatmayı başarabilirim diye umuyorum. Benim ten yapımdan bahsederek başlayayım. Ben beyaz tenliyim, yüzüm karma olsa da vücudum normalden kuruya meyilli. Ciltteki yağın parfümün içeriğini değiştirdiğini düşünüyorum, bu yüzden bende berbat duran bir parfüm başkasında harika kokabiliyor.



Incognito'yu katalogda denediğimde çiçeksi hafif bir kokusu vardı. Tam istediğim gibi diye düşünüp almıştım. Hatta iş arkadaşlarımdan biri de benimle aynı düşünmüştü bir tane de ona almıştık. Fakat parfüm geldikten sonra çok yoğun bir kokusu olduğunu fark ettim. Şekerli yoğun bir koku. Belki alt notalarında çiçek olabilir ama ben o kokuyu hiç alamadım. Kataloğa baktığımda da çiçeksi kategorisinde lakin dediğim gibi çok daha yoğun bir kokusu var. Yine de kullanılamayacak gibi bir koku değil. Ben daha hafif bir koku beklediğim için hayal kırıklığına uğradım. Baharatlı olmayan ama yoğun bir koku arıyorsanız bir şans verilebilir diye düşünüyorum. Kokusu hemen uçmadı, ben gün içinde tazeleme gereği duymadım. Ve bir gün için iki ya da üç fıs yeterli olduğu için şişeyi yaklaşık 3-4 ay her gün kullandım. 50 ml'lik bir şişede geliyor.

Özet geçmem gerekirse; katalogtaki kokuyla parfümün kokusu uyuşmadığı için sevmedim. Parfümü kendi başına düşündüğümüzde kokusunu sevdim, ama tekrar alacak kadar değil.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum