Kategoriler

11 Kasım 2016 Cuma

Yeni Bir oje #48# Flormar CC Oje 003 Nude Pink

Herkese merhabalar :) Bu hafta çok sevdiğim nude renklerden biriyle karşınızdayım.




Tırnaklarımla problem yaşıyorum. Biraz uzadıklarında katman katma soyulmaya başlıyorlar. Ben de hepsini aynı boyda sevdiğim için hepsini kesip tekrar uzamalarını beklemek zorunda kalıyorum. Kısa tırnakta koyu renk oje sevmediğim için de açık renk ojeler kullanıyorum bu dönemde. Flormar CC Oje'yi de bu dönemde kullandım. Yanında tırnaklarım için iyi olabileceğini düşündüm yardımcılarla beraber.


İlk Sally Hansen Miracle Serum ile başladım. Tırnaklarıma birer damla yedirip kurumalarını bekledim.


Sonra Rimmel London'ın Stronger bazını uyguladım. Bu baz eski ve dibine gelmiştim. Etkisi bitmiş gibi geldiği için gidip yenisini aldım.

Son olarakta ojenin kendisini uyguladım iki kat. Benim açık tenimle 003 Nude Pink çok güzel oldu. Fakat hemen soyuldu oje hiç dayanıklı değil. Bu bakımdan sınıfta kaldı. Ben en az iki gün dayansın istiyorum bir ojenin.

Nude ojelere bayıldığımı söylemiş miydim <3 <3 <3

1 yorum:

  1. serumu merak ettim , bir araştırma yapayım o zaman ... sevgiler.

    YanıtlaSil