Kategoriler

16 Kasım 2016 Çarşamba

Yeni Bir Kitap #82# Sonsuz Deniz

Herkese merhabalar :) Bu hafta 5. Dalga serisinin ikinci kitabı ile buradayım. İlk kitabı filmin fragmanı sonrasında okumuştum. Çok sevmiştim ve Sonsuz Deniz'i de büyük bir merakla okumaya başlamıştım. Bakalım nasıl bulmuşum.





Arka Kapak;

Önce
Onlara güvenilmeyeceğini kanıtladılar.
Sonra
Birbirimize güvenmememiz gerektiğini gösterdiler.
Şimdi
Kendimize bile güvenemeyeceğimizi öğretiyorlar.


Açıkçası 5. Dalga'ya bayılmıştım. Bu kitabı o kadar çok sevemedim. İlk kitapta ilgimi çeken şey Cassie ve Evan ilişkisi olmuştu. Kitap boyunca içgüdülerim Evan'da bir şey var diye bağırıyordu. Bu kitapta ilgimi çeken bir şey olmadı pek. Cassie kardeşiyle buluştu. Kardeşinin yanında bir grupta onlarla beraber. Peşlerindekileri atlatabilecekler mi acaba?

İkinci kitap bana o kadar tatmin edici gelmedi. Olayların gidişi de kafamı karıştırdı açıkçası. Burada aklımdakileri döküp spoiler vermek istemiyorum ama tek umudum üçüncü kitabın aklımdaki soruları gidermesi. Seri üç kitaptan daha fazla gidermiş gibi gelmiyor. Konu şimdiden tıkandı. Eğer üçüncü kitapta çok büyük bir dönüş yapmazsa üçleme olarak bitecek diye düşünüyorum.

Distopya türünü seviyorum ama olmuyorsa da zorlamamak gerek. Uzun lafın kısası; ilk kitap harika, ikinci kitap orta bana göre.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder