Kategoriler

9 Kasım 2016 Çarşamba

Yeni Bir Kitap #81# 5. Dalga

Herkese merhabalar :) Bu haftanın kitabı benim çok severek okuduğum ve filmi de çıkan bir kitap olan 5. Dalga. Zaten benim kitaptan haberimin olması da film fragmanını izleyerek olmuştu.





Arka Kapak;

1 Dalga
Dünya karanlığa gömüldü.

2. Dalga
Sadece şanslı olanlar kurtuldu.

3. Dalga
Sadece şanssız olanlar sağ kaldı. 

4. Dalga
Tek bir kural geçerliydi: Kimseye güvenme

5. Dalga
Artık kimse ne olacağını bilmiyor



Uzaylılar Dünya'ya dalga dalga saldırmıştır. İlk olarak elektrikleri kesmekle işe başlamışlar, adım adım her seferinde daha da acımasızca saldırmışlardır. 5. Dalga'nın ne olduğunu bilmeseler de her an yeni bir saldırıyla karşılaşabilirler.

Cassie ile böyle bir dünyada karşılaşıyoruz. Ailesini kaybetmiş ve kardeşini uzaylılara esir düşmüş. Şimdi tek bir amacı var kardeşini onların elinden kurtarmak. Ama bu yolda önüne bazı sorunlar çıkıyor ve kendini Evan'ın evinde buluyor. Evan iyileşmesi için elinden gelen her şeyi yapsa da Cassie uzaylı istilasında her mantıklı insanın yapacağını yapıyor: Şüpheleniyor. Acaba, Cassie şüphelerinde haklı mı yoksa Evan masum mu?

Ben kitaba resmen bayıldım. Hatta o kadar ki hemen koşup ikinci kitabı aldım. Kitap farklı karakterlerin gözünden anlatılıyor yani sadece Cassie'nin gözünden görmüyoruz ama bu karakter geçişleri çok fazla değildi ve hikayede ne olduğunu anlamak biraz zaman aldığı için yapboz oynuyormuş gibi hissediyor insan kendini. Sonu özellikle çok bombaydı. Distopik mi oluyor türü emin değilim ama benim bayıldığım bir kitap oldu. En yakın zamanda üçüncü kitabı çıksa da okusam. Aynı zamanda fırsat bulur bulmaz filmini de izleyip yazısını yazmak istiyorum.

Keyifli haftalar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder