Kategoriler

21 Kasım 2016 Pazartesi

Yeni Bir Film #70# The Evil Dead

Herkese merhabalar :) Bu haftaki film 1981 yapımı Şeytanın Ölüsü.




Ash kız arkadaşı ve iki arkadaşıyla beraber hafta sonunu geçirmek üzere ücra bir yerdeki kulübeye giderler. Amaçları romantik bir hafta sonu geçirmektir. Fakat kulübede buldukları bir kitapla tüm planları değişir. Buldukları Necronomicon yani Ölüler Kitabı'nı okuyan dörtlü ormandaki karanlığı harekete geçirir. Bundan sonrası Ash ve arkadaşları için ölüm kalım savaşıdır.


Benim bu filmi izleme sebebim bu yıl devam niteliğinde bir dizisinin çekilmesi. Takıntılarıma yenik düşüp filmleri izlemeden diziyi izleyemedim, bu yüzden filmleri izlemeye başladım. Eski bir film ve pek fazla alt yazısı yok hatta ben direk İngilizce izledim gayet anlaşılabilir bir dili var. Filmin genelinde ya konuşmuyorlar ya da çığlık atıyorlar zaten.


Gelelim beğenip beğenmediğime. Ben bildiğiniz korku filmi bekliyordum. Ama daha çok komedi korku tarzında çekilmiş film. Amaç çokta korkutmak değil yani. Uzun süredir korkacağım bir film aradığım için pek tatmin olmadım yani. Siz yine de Ash vs Evil Dead izleyeyim dizinin altyapısını da bileyim derseniz izleyin ama çok da gerekli değil bence.

Not: Filmin fragmanı bile çıkmıyor Youtube'ta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder