Kategoriler

20 Kasım 2016 Pazar

Bitenler #39#

Herkese merhabalar :) Ekim ayında bitirdiğim ürünlerle buradayım :)



Birazcık geç oldu ama sonunda yazmaya fırsat bulabildim. Bakalım neler bitirmişim.


1) Mendix Islak Mendil: Normal bir ıslak mendildi, ama tekrar alacağımı sanmıyorum. Johnson's Baby ya da Dalin düşünüyorum. 

2) Rituel de Beaute Isıtıcı Bant: Nereden aldığımı hatırlayamıyorum galiba Gratis'ti. Bu ürünler adet günlerinde pratik oluyor, 

3) Hijyen Max: Kokusu inanılmaz başımı ağrıttı, Bir daha almam.

4) Ivory: Bu üründen de memnun kalmadım.

5) Lady Comfort Isıtıcı Bant: İş yerimin dibindeki Eve Shop'tan aldım, tanesi iki ya da üç lira gibi bir şeydi ve içerisinde iki tane var. Sekiz saate kadar kalıyor ısısı gerçekten. 2 Numarayı nereden aldığımı hatırlayamadığım düşünülürse bu ürünle devam ederim.


6) Perfect Purity: Naneli ferah yapısı hoşuma gitti açıkçası. Yine de Listerine'in verdiği güveni vermiyor. Alabilirim tekrar. Gratis'ten almıştım.

7) John Frieda Go Blonder Saç Kremi: Bunu şampuan, saç kremi ve sprey olarak set olarak kullanıyorum. Saç kreminden bir tane daha aldım, kullanmaya devam. Yazısı gelecek.

8) Bioderma Sebium Misel Su: Bioderma vazgeçilmezimiz. Kardeşim kırmızı kapaklı daha iyi diyordu başta daha çok nemlendiriyormuş ona göre. Ben ikisi arasında çok bir fark görmedim. Kış için Kırmızı kapaklısı iyi olabilir. Stok yapmayı bırakmaya çalıştığım için eldeki bitene kadar yenisini almıyorum.

9) Batiste Kuru Şampuan: Şu ana kadar kullandığım en iyi kuru şampuan bence ama geçtiğimiz sene Oriflame'da da yaşamıştım içindeki uçup gidiyor sanırım. Bunda da aynı şey oldu. Neredeyse dolu olan ürün yazın kullanılmayınca boşalmıştı. Yaza girerken kuru şampuan açmayacağım bir daha.

10) Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici: Sephora'nın yapısının bir garip olması ve kirpiklerimizi dökmesiyle tekrar alınacaklar listesinden çıkarmıştık. Şu anda tekrar alırım dediğim iki ürün var göz makyaj temizlemede; Yves Rocher ve Garnier. Garnier kolay bulunması ve indirimde çok ucuzlaması nedeniyle birinci sırada. Bir de göz makyajımızı artık pamukla çıkarmıyoruz, çalkaladıktan sonra elimize döküp gözlerimizi nazikçe ovuşturuyoruz. Garnier hem gözlerimi yakmıyor hem suyla çözülüyor. 

11) Yves Rocher Kayısılı Peeling: Herkesin öve öve bitiremediği peelingten bende aldım tabii ki. Ama  övülen kısmı ben pek bulamadım. Tamam buram buram kayısı kokuyor ama tanecikleri benim için çok büyük geldi ve peeling işini gereğince yapamıyormuş gibi cildim kabuk kabuk kalıyordu bazı bölgelerde. Özellikle o bölgelerle ilgilenmeme rağmen sonuç değişmedi. Kardeşimin aldığı Nip+Fab peeling ise tam istediğim gibi ince tanecikli ve yumuşacık yapıyor cildi. Nip+Fab ile yolumuza devam ettiğimiz söylememize gerek yok sanırım. 

12) Gülşah Kavanoz Aseton: Ben bu asetonları oje sürerken bozulan tırnağım için kullanıyorum. Pamukla düzeltirken diğerlerini de bozacak kadar beceriksizim çünkü. Yenisini kesinlikle alacağım. 


13) Incognito Parfüm: Oriflame'dan aldığım parfüm. Katalogta çiçeksiydi ama kendi daha ağır geldi. Tekrar almam. 

14) Kil: Bu küçük kutuda aktardan aldığım kil vardı. Gül suyuyla karıştırarak kullandık. Elimdeki maskeler bir gün biterse tekrar alırım.

15) Oriflame Törpü: Bu üçlü törpü seti tırnak üstlerini düzeltmek için kullanılıyor. Kullanılmaktan işe yaramaz hale gelene kadar kullandım. Gratis'ten çoklu törpülerden aldım yerine. Bu daha güzeldi ama.

16) Loreal Maskara: Kirpiklerimi döktüğü için bir ayı dolmadan attım. Kirpiklerimi dökmesinin dışında da kuru yapısıyla pek bana hitap etmiyordu.

17) Colgate Max White: Güzeldi, Optik White'a göre daha güzeldi. Ama beyazlatma etkisi görmedim tabii ki.

18) Nivea Parlatıcı: Son kullanma tarihi geçince attım.Pek parlatıcı kullanmıyorum artık.

19) Nivea Renkli Nemlendirici: Bunu da son kullanma tarihi geçince attım. Parmakla uygulamak gerektiği için pek bana göre değil.

20) Oriflame Renkli Nemlendirici: Son kullanma tarihi geçtiği için attım. 

21) Oriflame Kütikül Jel: Project Pan'imdeydi. Çok bir etkisini görmedim açıkçası. Ya da ben hep kütiküllerimi ittiğim için etkisiz geldi, zaten yumuşaklar. 

22) J&J Lens: Artık biliyorsunuzdur favorim kendisi.

23)  Oral B Diş Fırçası: Rossmann'dan ikili uç aldım, bu üç ayı doldurmuştu çoktan. 

Gelelim Kitap, Dizi ve Filmlere;

Film olarak Mr. Nobody izledim bu ay. Film gerçekten güzeldi.

Dizi olaraksa bütün ay Hell's Kitchen izledim. 12. Sezona kadar geldim.

Kitaplar: Acıtan Güzellik, Doctor Who Efsane Devam Ediyor, Kördüğüm, Kızıl Yükseliş, Seviyor Sevmiyor ve Bir Yumak Aşk okudum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder