Yeni Bir Ürün #67# Watsons Çilekli Duş Jeli

10:30

Herkese merhabalar :) Bugün bir başka duş jelinin alerjik cildimde nasıl tepki verdiğini anlatacağım :) Normalde çok alerjik bir bünyem yok ama iki yıldır duş jellerinde sorun yaşamaya başladım. Bazı markaların duş jelleri cildimde saatler süren kaşıntılara yol açıyor. Ne kadar durularsam durulayım o kaşıntıdan kurtulamıyorum. Bazı duş jellerinde ise yeterli durulama yapmazsam kaşınıyorum ama uzun uzun durulandığımda kaşıntı yok oluyor. Bazıları ise cildimle çok iyi anlaşıyor. Bakalım Watson'ın bu duş jeli benim için sınıfı geçebildi mi?




Ben çektiğim fotoğrafları bir türlü bulamadığım için Watsons gezimde sizler için bir fotoğrafını daha çektim. İçinde gerçek çilek özü var ve içindeki tanecikler çilek çekirdeğine çok benziyordu. Tabii ki cildimde alerji yaptı. Ölü deriden kurtulma vaadi veriyordu ama  konuda da pek başarılı olamadı.
Kısacası benim için sınıfta kaldı.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum