Kategoriler

7 Ekim 2016 Cuma

Yeni Bir Ürün #66# Lovely Up Up To The Sky Maskara

Herkese Merhabalar :) Bugün sizlere arkadaşımın bana Polonya'dan hediye getirdiği maskarayı anlatacağım :)




Arkadaşım'ın dediğine göre Polonya'da Rossmann'dan almış bu maskarayı. Ben maskara hastası olduğum için ondan hacim veren maskaralardan istemiştim.




Fırçası yukarıda gördüğünüz şekilde. Ben kıl fırça sevdiğim için fırçayla bir sorun yaşamadım. Ama maskaranın yapısı biraz kuru geldi bana.






Tek katta kirpikleri ayırma konusunda başarılıyken, ikinci katta biraz yapıştırdı kirpiklerimi. Kirpiklerimi dökmedi. Çift fazlı göz makyaj temizleyicilerle zahmetsizce çıktı. Benim için günlük kullanımın ötesine geçemedi. Yani Türkiye'de olsa bile tekrar alacağım bir ürün olmadı kendisi.


1 yorum:

  1. sayende öğrenmiş olduğum bir marka, uzatması fean durmuyor ama ... paylaşım için teşekkürler... sevgiler...

    YanıtlaSil