Kategoriler

10 Ekim 2016 Pazartesi

Yeni Bir Film #67# Hansel and Gratel Witch Hunters

Herkese merhabalar :) Klasik Hansel ve Gratel masalını bilirsiniz. Babaları tarafından ormana bırakılan iki çocuk eve dönüş yolunu ararken şekerden yapılmış bir eve rastlarlar. İçindeki cadı onları ele geçirir ve Hansel'i tutsak alıp beslerken, Gratel'i köle olarak kullanır. Cadı'nın Hansel'i yemeyi düşündüğünü anlayan Gratel cadıyı fırına atıp yakar ve Hansel'i kurtarır.






 Film tam da bundan sonrasını ele alıyor. Hansel cadının evinde yediklerinden dolayı şeker hastası olmuş, belirli aralıklarla insülin iğnesi olması lazım. Gratel'le beraber cadılara savaş açmışlar ve cadıları avlıyorlar. İlginç bir şekilde cadılar diğer insanları etkileyebilirken büyüleri bu iki kardeşi etkilemez. Ortadan kaybolan çocukları cadıların kaçırdığını anladıklarında ise olayın iç yüzünü çözmeleri ve çok geç olmadan cadıları ortadan yok etmelilerdir.




Öncelikle söylemeliyim ki Hansel'in şeker hastası olmasına çok güldüm. Bir masal için fazla gerçekçi olmuş. Film bol dövüşlü, bol cadı avlamalı. Bu tarz filmlerden hoşlanıyorsanız izleyebilirsiniz. Benim için orta karar bir filmdi. IMDB'de 10 üzerinden 6,1 almış. Masalları ve aksiyonu seviyorsanız ilginizi çekecek bir film.

1 yorum:

  1. ben çok sevdim ve çok eğlenerek seyrettim filmi..

    YanıtlaSil