Bitenler #38#

10:30

Herkese merhabalar :) Bugün sizlere ağustos ve temmuz ayında bitirdiklerimi anlatayım dedim :)





Yaz aylarında pek fazla ürün bitmediği için iki ayda bir bitenler yazısı yazmaya karar vermiştim. Ben İzmir'de yaşamama rağmen pek yaz insanı değilim baharları daha çok seviyorum. O yüzden havalar soğumaya başlar başlamaz eski düzenime döndüm. Bundan sonra ayda bir yazmaya devam ederim :)


1) Loreal Saç Boyası: Saçım gür olduğu için her zamanki gibi iki kutu almıştık ama ben saçlarımın neredeyse yarısını kestirince boyanın bir kısmı arttı. Saçlarım kahverengi ve ben çok açmazsa bile biraz açar rengini diye düşünmüştüm ama saçım çok garip bir renk oldu. Sarı, kızıl ve kahverengi arasında gidip geliyor. Elimdeki son çift kutuyu da kullandıktan sonra saç rengi değişimi için kuaföre gitmeyi planlıyorum.

2) Gliss Şampuan: Kokusu güzeldi, kendisi ortalamaydı. Yazın her gün duş aldığım için aldığım şampuanlardan biriydi. Ben bukleleri kontrol altında tutan şampuanları seviyorum.

3) Gliss Magnificebt Strength Şampuan ve Saç Kremi: Yine yaz için aldığım bir seriydi. Ama güçlü saçlar demesine rağmen benim saçımda tam tersi bir etkisi oldu. Mesela saçım gözümün önüne geldiğinde elimi atıp arkaya atarken saçım kopup elimde kalıyordu. Şampuan bitince o derdimde kalmadı. Tavsiye etmem.


4) Cyrene %2 AHA İçeren Tonik: Bu toniği kardeşimle ortak kullanıyorduk ama ikimizde düzenli kullanamadığımız için bir etkisini görmedik. Düzenli kullanım için bir şişe daha almayı planlıyorum.

5) Benri Aseton: Koyu ojeler için olan bu aseton favorim.

6) I Love ... Mango & Papaya Duş Jeli: Alerjik cildimle uyuşmadı maalesef. Detaylı bilgi için başlığa tıklayabilirsiniz.

7) Sephora Çift Fazlı Göz Temizleyici: Deneme boyunu kullandığımızda bayılmıştık ama bu üründe bir sorun vardı. Tam ayrışmıyordu, üstelik kirpiklerimizi döktü. Başka temizleyicilerle karıştıra karıştıra kullanıp bitirdik. Son kullanma tarihiyle mi alakalı bilemiyorum ama uygun fiyatlı ve güzel bir temizleyici bulduk diye sevinmiştik. Şu anda Garnier kullanıyoruz gayet güzel :)

8) Yves Rocher Mist: Ne işe yaradığını pek çözemediğim, bloggerların gazına gelip aldığım ürün. Sünger, fırça vs ıslatmakta kullanıp bitirdim. Bir daha alacağımı sanmıyorum.


9) Arko Nem Mangolu El Kremi: Çabuk emilen yapısıyla ve güzel kokusuyla iş yerinde kullandım ama dibinde azıcık kaldığı için bir sonraki seneyi beklemeden evde kullanıp bitirdim. İşe de BBW götürdüm ama biraz yağlı, derse girmem gerekmediği zamanlarda kullanıyorum.

10) Oriflame Sıcak Saç Yağı: Hindistan cevizi yağı başta olmak üzere bir çok yağ var içinde. Ben şu ana kadar toplam üç tane kullandım aman aman bir faydasını görmedim. Bunun yerinde direk hindistan cevizi yağı kullanmayı düşünüyorum.

11) İpana Parlatıcılı Etkili Diş Macunu: Aklımda pek bir etki bırakmamış. Kötü bir yanı da yoktu, dişlerimde de beklediğim mucizevi beyazlatmayı sağlamadı.

12) J&J Acuvue Lens: En sevdiklerim, gün boyu farketmiyorum kendilerini.

13) Rimmel London Stronger Nail Care: Yıllardır kullandığım için bozulduğunu düşünüp attım, yerine hemen gidip yenisini aldım.


14) Sephora Limoonlu Mist: Valla hangi akla hizmet almışım bilmiyorum, bildiğimiz kolonya. Kokusu falan da kalıcı değil.

15) Signal Diş Fırçası: Bu fırçayı ya işte ya da çantamda taşıyorum. Gayet memnunum.

16) The Balm Commited Ruj: O kadar güzel bir rujdu ki, yere düştü kırıldı. Bir süre kullanırız dedik ama kurudu içinde. Sincere daha güzel ama renk olarak, içinde pembelikte var onun.

17) Venüs Embrace Jilet: Bunların ucu iyice körelene kadar kullanıyorum ben ki yaklaşık altı ayda bir değiştiriyorum. Beş bıçaklı olan bu.

18) They're Real Maskara: Tam benim istediğim şeymiş aslında, tek tek ayırıyordu. Atina'ya gitmeden önce açmıştım ve kuruyana kadar kullandım. Kirpikteki toz toz görüntü hoşuma gitmiyor benim. Yerine listedeki sıradaki maskarayı açtım; Loreal.


19) Kipa Islak Mendiller:  Aslında verimlilik olarak en sevdiğim ama son aldığım kuru çıktı, yine de ihtiyaç olduğunda alınabilir.

20) J&J Islak Mendiller: Bunlar tam aradığım bebek kokulu mendiller, yapıları da gayet ıslak. Üçlü setlerinden alıyorum ben.

21) Benri Islak Mendil: Gayet güzeldi, tekrar alabilirim.

22) Hijyen Max Islak Mendil: Antibakteriyel olan bu mendiller temizlik malzemesi gibi kokuyor. Ve galiba bende baş ağrısı yapıyor. Elimdekiler bitince tekrar almam.

23) Cyrene 50 Faktörlü Güneş Kremi: Ciltte beyaz leke bırakmıyor, koruma işlevini layığıyla yerine getiriyor. Gelecek yıl alabilirim.

24) H&M Islak Mendil: Ben H&M'in hiç bir ıslak mendilinden memnun kalmadım. Islak değiller bir kere. Kupkurular. Bir daha kesinlikle almam.

25) Benri Peeling Pamuk: Bir tarafı peeling, diğer tarafı pamuk olan disklerdendi. Ben mecburiyetten bir iki kere kullandım ama cilt için çok sert tanecikleri, kardeşim parçalara bölüp dudağında kullandı. Bir daha almayız.

26) Head & Shoulders 2si 1 arada: Kepek sorunum olmadığı için beni etkilemeyi başaramadı. Kokusu güzel ama.

27) Babe Şampuan: Ekstra kuru saçlar için dediği için nem bombardımanına tutar dedim ama normal bir şampuandı.

28) Klorane Mangolu Şampuan: Kokusuna da bayıldım etkisine de. Tam boyunu alabilirim.

29) Effadiane Krem: Kokusuz diyordu ama dayanamayacağım kadar kötü bir kokusu vardı. Biraz yağlı geldi bana, hedef kitlesinde de olmadığım için tam boyunu almam.

30) İpelina Makyaj Temizleme Mendilleri: Birilerinde kaldığımda kullanıyorum. Maskara çok çok az kalıyor ama geceyi kurtarıyor bence.

31) Klorane Saç Kremi: Yaseminliydi galiba hatırlayamadım, çok da etkilemedi beni.


Kitaplar; Çığlık, Sessizlik, Final (Hush Husg geri kalan üç kitabı), Aşk Kaç Beden, Marslı, Sarhoştum Hatırlamıyorum, Trendeki Kız, The 100, Ağrı Dağı Efsanesi, Acıtan Güzellik ve Erteleme Sanatı'nı okudum.

Film: Army of Darkness izledim. Gereksiz bir filmdi. Muhteşem Yedili'yi izledim. Kötü kopya western'di bana göre.

Dizi: Final yapan dizileri izleyip bitirmek istediğim için onlara ağırlık verdim bu iki ayda. Da Vinci's Demons, Glee, The Closer, Ash vs Evil Dead, The Librarians ve Hart of Dixie bitirdim. Hayat Şarkısı, Güldür Güldür  ve O Hayat Benim yeni sezona başlamama kararı aldım.


Project Pan ürünlerime ağırlık verdim, gelecek ay bitecek bir kaçı inşallah.

Mutlu pazarlar :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Benimde böyle sınırsız bir bitenler yazım var, fotoğraf çek, yaz çok üşeniyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Gitgide artıyor bir an önce yaz da okuyalım :)

      Sil