Kategoriler

23 Eylül 2016 Cuma

Yeni Bir Ürün #65# I Love... Mango & Papaya Duş Jeli

Herkese merhabalar :) Bugünün ürünü Watsons'larda bulabileceğiniz I Love... serisinden mango ve papayalı duş jeli.




Bu ürüne duş jeli dedim ben ama içerisinde küçük partiküller var yani scrub da denilebilir. Partikülleri gerçekten çok küçük kum tanesi gibi. Lifsiz elinize alıp kullanabileceğiniz boyutlarda bulmadım ben. Partiküller suyla buluştuğunda da erimiyor, banyonun zemininde görebiliyorum kendilerini. Kokusu güzel ama mükemmel bayıldım diyemiyorum. Rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var. Cildimde de kalıcı değil kokusu.


Gelelim benim alerjik tenimdeki durumuna. Normalde her şeye tepki veren bir cildim yok ama konu duş jeli olduğunda her duş jeliyle anlaşamıyor cildim. Bu üründe de genelde olduğu gibi duştan çıktıktan sonra kaşıntı yapıyor. Diğer ürünlerde olduğu gibi her seferinde deli gibi kaşıntı yapmıyor ama normalden daha fazla durulama yapmam gerekiyor. Yine de siz benim kaşıntımı esas almayın, kullandığım duş jellerinin %80'i alerji yapıyor bana. Ağzının açıklığına göre yoğun kıvamlı bu da ürünü alırken biraz zorlanmama sebep oluyor. Daha yarısındayım ve iyice sıkmadan ürünü alamıyorum.

Tekrar alır mısın derseniz, hayır çünkü hem kokusuyla hem yapısıyla aklımda kalamadı. 

Herkese mutlu hafta sonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder