Kategoriler

28 Eylül 2016 Çarşamba

Yeni Bir Kitap #75# Popom Olmadan Asla

Herkese Merhabalar :) Bu haftanın kitabı Popom Olmadan Asla. Dizüstü Edebiyatı olarak nitelendirilen türde olan bu kitap Twitter yazıları çok beğenildikten sonra Şişman Kız tarafından yazıldı. Fazla kilolu biri olarak ilgimi çekti tabii.




Arka Kapak;
Şöyle yan döndüm, popoma baktım. Ben spor salonuna gitsem, kendisi arkamdan bir saat sonra gelecek gibiydi. Soluk soluğa içeri girecek, "Merhaba ben hanımefendinin poposuyum. Kendisi geldiler mi acaba? Burada buluşacaktık." diyecekti.

Siz hiç terkedildiniz mi?
Ya terkedildiğiniz için depresyona girdiniz mi?
Depresyona girince yemeğe mi yüklendiniz?
Peki yemeğe yüklenince iyice depresyona girdiniz mi?

Tebrikler. Şişman insanın sonsuz döngüsüne hoşgeldiniz.

Okan'ın eşyalarının hepsini toplayıp koliye koymalı ve  koliyi de atmalıydım. Sonra kıyamam ki diye düşündüm. Onların her biri Okan'ın bir parçası. Salonun ortasına şöyle bir büst yaptırsam, üstüne koliyi koysam, etrafını da camla kapattırıp, tepeden spot ışıklarıyla aydınlatsam ? Bence bu da iyi bir fikirdi. 

Esprili dili ve kendine gaddar mizahıyla kısa sürede Twitter'da fenomen haline gelen Şişman Kız, aşkı, ayrılığı ve acısıyla tatlısıyla her türlü yemeği masaya yatırdığı Popom Olmadan Asla romanı ile Dizüstü Edebiyat serisine de olanca ağırlığını koymaya geliyor!



Okan'ın kendisini terk etmesinden sonra girdiği ruh halini anlayabiliyorum, sürekli yemek yeme isteği, o sonsuz döngü, benim de arada sırada içinde bulunduğum ruh hali. Sonunda Okan'ın kendisine geri dönmesi için kilo verme çalışmalarına başlar. Amacı aylar önce biletlerini aldıkları konsere gittiği zaman Okan'ın aklını başından alıp kendisine tekrar dönmesini sağlamak. Bilmiyorum belki de fazla bağımsız yetişen biriyim ama beni terk edip giden birinin ardından bu kadar çabalamak saçma geliyor bana. Yani tamam, canınız acıyabilir  ama bu tip durumlarda ben karşı tarafı tekrar kazanmak yerine hayatımdan tamamen çıkmasını isteyen biriyim. Hele sırf biri sizi sevsin diye kilo vermek, hiç tasvip etmediğim bir şey. İnsan kilo verecekse kendisi için vermeli. Başkası için. Odak noktası kendisi olmalı. Benim düşüncem bu şekilde. Siz neler düşünüyorsunuz. 

2 yorum:

  1. hele ki bir erkek için ... hiç değmez diyorum ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hhaha çok eğlenceli bir kitaba benziyor

    YanıtlaSil