Kategoriler

26 Eylül 2016 Pazartesi

Yeni Bir Film #66# The Legend Of Tarzan

Herkese merhabalar :) Bu haftanın filmi bu yaz çıkan Tarzan Efsanesi. Alexander Skarsgard'ın büyük bir hayranı olarak tabii ki koşa koşa gittim filmi izledim. Hatta Alex'i daha net görebilmek için IMEX'te izledim.




Filmin konusu şu şekilde; Bulunduğu ortamda tek başına goriller tarafından büyütülen Tarzan Jane'nini bulmuş, geçmişini keşfetmiş ve ait olduğu yere Londra'ya gitmiş ve Clayton ailesinin mirasının başına geçmiştir. Bir gün Avam Kamarası tarafından Belçika Kralı'nın teklifi gelir. Kongo'ya resmi bir ziyaret yapması istenmektedir. Başta reddeder fakat gazeteci Williams olayların göründüğü gibi olmadığını gidip işin iç yüzünü araştırmasını önerir. Her ne kadar tehlikeli olacağını söylesede Jane onunla gelmekte ısrar eder ve başladıkları yere Kongo'ya geri dönerler.


Kısa zaman sonra işin aslı ortaya çıkar; Yıllar önce oğlunu öldürdüğü kabile lideri Tarzan'ı istemektedir. Ve bunun için elindeki elmasları Belçika Kralının önüne sürer. Kralın yardımcısı Jane'i kaçırarak Tarzan'ı  istediği yere çekmeyi planlar.


Ne yalan söyleyeyim daha fazla üstsüz Alex bekliyordum. Kendisini bir İngiliz asilzadesi olarak görmeyi hiç beklemiyordum. Normalde bir serinin ilk başından başlamak gibi bir huyum var ama konu Alex olunca eski filmlere hiç bakmadan gittim. Klasik Tarzan Jane olayını biliyordum ama Tarzan'ın o ormana nasıl gittiğini bilmiyordum. Film ilk defa izleyenler için gayet açıklayıcıydı. Başından sonuna her önemli an filmin içindeydi. Ormanın içinde tek başına kalması, Jane ile tanışması gibi önemli noktalar vardı yani. Film genel olarak güzeldi ama ne yalan söyleyeyim üç boyutlu hele hele IMAX ile izlenecek bir film değildi. Sonu da çok tatmin edici değildi açıkçası. Tabii işin içinde Alex var yine olsa yine giderim sadece IMAX ile izlemem.


1 yorum: