Kategoriler

19 Eylül 2016 Pazartesi

Yeni Bir Dizi #75# DC's Legends Of Tomorrow

Herkese merhabalar :) Eylülün gelmesiyle birlikte tatil modundan çıkıp geri döndüm :) Her zamanki gibi Pazartesi, çarşamba ve cuma günleri saat 10.30'da buradayım :)




Aslında bu diziyi izlemek için Arrow ve Flash dizilerini bilmemiz gerekiyor. Çünkü dizilerde zaman içinde görünen kahramanlarımız toplaşıp bu diziyi oluşturdular. Ama benim gibi Arrow ve Flash ile uğraşamam ben bu diziyi merak ettim derseniz de ufak tefek boşluklar dışında gayet rahat izleyebiliyorsunuz. Karakterlerin geçmişleri geriye dönüşlerle tamamlanabiliyor. Sen neden başladın derseniz canımın için Arthur Darvill (Doctor Who) bu dizinin başrolünde. Arthur olunca ortasından da olsa insan başlıyor diziyi izlemeye.



Gelelim dizimizin konusuna; Zaman yolcusu Rip Hunter ailesinin başına gelen felaketten önce zaman ajanı olarak çalışmaktadır. Ailesine yapılanları geri almak ister ama işini elinden alırlar ve zamanı değiştirmesine izin vermezler. Bunun üzerine zaman gemisini alıp geçmişe giderek 2015 yılında işine yarayacağını düşündüğü insanları toplar. Olağanüstü güçleri olan bu insanlar sayesinde geçmişten geleceğe zamanın her anında güçlü bir etkisi olan ölümsüz Vandal Savage ile savaşıp onu yenmek ve ailesini kurtarmak Hunter'ın hayalidir.


Soldan sağa;

Rip Hunter: Zaman yolcusu, ayrıca zaman gemisi'nin de kaptanı.

Dr. Martin Stein: Firestorm adlı süper kahramanın yarısı, nükleer fizikte uzman.

Jefferson Jackson: Firestorm'un diğer yarısı. Stein ve Jackson birleştiğinde Jackson'ın bedeninde ve Stein'in zihinsel rehberliğinde bir süper kahraman oluşuyor.

Sara Lance: Suikastçı birliği tarafından aldığı eğitim sayesinde süper kahramanlara taş çıkarır bir şekilde dövüşüyor.

Ray Palmer: Başarılı bir mühendis olan Palmer Ant- man yani karınca adam kostümüyle ekibe girmeye hak kazanıyor.

Kendra Saunders: Antik mısırda yaşayan bir rahibeyken çarpan göktaşı sayesinde güçler ediniyor. Bu güçler arasında, öldükten sonra tekrar dünyaya gelmek var. Her doğuşunda ruh eşini arıyor.

Carter Hall: Kendra'nın ruh eşi. Kendra gibi öldükten sonra tekrar dünyaya gelebiliyor. Kendra'nın  aksine geçmişini hatırlayabiliyor. Carter, Kendra ve Vandal Savage aynı göktaşı tarafından ölümsüz hale getiriliyorlar.

Leonard Snart: Azılı hırsız. Kaba kuvvet ve güçlü silahı dışında bir özelliği yok. Rory'ye göre daha zeki.

Mick Rory: Snart'ın ekürisi. Snart ne derse yapan Rory olayların daha çok soygun taraflarında.

Ana karakterlerimiz bu şekilde. Her birini dizi ilerledikçe daha da iyi tanıyıp, geçmişlerini öğreniyoruz. Ben yine zaman yolculuğu var, Doctor Who gibi eğlenceli olur diye düşünmüştüm ama açıkçası Doctor Who'nun eline su bile dökemiyor dizi. Genelde sıkılarak izledim, olayları bağlayışları çok basitti. Arrow ve Flash izledim, seriyi tamamlamam lazım diyorsanız izleyin ama sırf bilim kurgu diye düşünüyorsanız açın güzel güzel Doctor Who izleyin. Başları sıkıcı nasıl izliyorsun diyorsanız da azıcık sabırla tadından yenmiyor dizi.




2 yorum:

  1. fringe bitmek üzere :( ağlicam :( yeni diziler keşfetmem lazım acil, buna bakacağım cnaım, teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arrow ve flash izlemeden dizi biraz havada kalıyor ben çok eğlenerek izlemedim açıkçası. En sonda bahsettiğim dizi Doctor Who, eğer fringe gibi bir dizi arıyorsanız continuum'a bakabilirsiniz

      Sil