Kategoriler

1 Ağustos 2016 Pazartesi

Bitenler #37#

Herkese merhabalar :) Hiç uzatmadan bitenlere geçmek istiyorum :)




Geçen bitenler yazımda olduğu gibi iki ayın, Haziran ve Temmuz ayının bitenlerini yazıyorum.


1) Watsons Duş Jeli: Çok çok çok hafif olan kokusunu duşta bile almakta zorlanıyordum. Doğal olarak sonra kokusu da kalmıyordu. Normalde alerjik bir bünyem yok ama duş jelleriyle bir sorun yaşıyorum. Bu duş jelide alerji yaptı bende.

2) Bioderma Misel Su: Bunun devamını kullanıyoruz şimdi. Ben ikisi arasında çok büyük bir fark göremiyorum ama kardeşim kırmızı kapaklıyı daha çok seviyor. Kırmızı kapaklıya döneriz sonra büyük ihtimal.

3) Kleenex Mendil: Kışın başucuma koymak için almıştım ama hem yumuşacık hem de çok bereketli çıktı. Kışa doğru gidip bir tane daha alırım muhtemelen.


4) BioTrue Lens Solüsyonu: Bu solüsyonlar arasında çok büyük bir fark göremiyorum açıkçası ama aralarında iki üç lira fark varsa BioTrue almayı tercih ediyorum.

5) Avene Termal Su: Bu küçük boyunun fıs fısı bozuluyor sanırım bir süre sonra ama dışarıda serinlemek için çok pratik oluyor. Büyük boyunu aldım, buzdolabına koydum. Evde serin serin çok güzel oluyor :)

6) Isana El Sabunu: Çok güzel, saf bir kokusu var. Tekrar alırım.


7) Gilette Venüs Embrace: Beş bıçaklı bu jilete bayılıyorum. Bu yedek başlıkda geçen seneden kalmıştı. Şu ana kadar kullandıklarımın en iyi. Reklam gibi olacak ama oynar başlığıyla kendinizi kesmiyorsunuz.

8) Watsons Bıçak: Bu da Watsons'ın beş bıçaklı jileti. Gilette'in yedek başlıkları için indirimi beklerken ihtiyacım olduğu için almıştım. Çok acil durumlarda alabilirim ama Gilette göz bebeğim. 

9) Colgate Diş Macunu: Orta karar bir macundu. Denk gelirsem tekrar alabilirim. 

10) Sensodyne Diş Macunu: Normalde Sensodyne severim ama bu küçük boy'un tadı ve etkisi bir garipti. 

11) J&J Lens: Atina'ya gitmeden önce yeni çift açtım. Gözümle en iyi uyuşan lens bunlar, gözümde hissetmiyorum bile. 

12) Gosh Kapatıcı: Bu yeşil kapatıcıyla aşk yaşıyorum. Catrice'in ve L.A. Pro Concealer'da kullandım ama benim ten rengime en güzel uyum sağlıyor. Tek başına, üzerine fondöten kullanmadan bile kullanıp çıkabiliyorum. Yenisi açıldı.

13) Colgate Gargara: Bu küçük gargaranın tadı inanılmaz kötüydü. Büyük boyu da böyle mi bilemiyorum ama kullanılacak gibi değildi.

14) Eglantine Güllü Krem: Arkadaşım otelden getirmişti bana. Çok hoş bir gül kokusu vardı. Normalde güllü ürünleri sevmezdim ama bundan hoşlandım.

15) Sally Hansen Hard As Wraps: Tırnaklarımın kırılmasını engeller umuduyla almıştım ama yarısına bile gelmeden sertleşti. Daha altı ay olmamıştı alalı. Kırılmasını da engellemedi zaten. 

16) Apaks Pamuk: Her zamankinden :D

Gelelim kitap, film ve dizilere:

Film: Sinemada Tarzan'a gittim. Alex'in hatrına gittim ama beklediğim gibi değildi. 

Kitap: Hafıza, Komik Bir Hikaye, Ütopya, Fısıltı ve İyi Kız'ı okudum.

Dizi: Güldür Güldür'ü bırakmaya karar verdim. İlk başlardaki gibi değil zorlama geliyor artık. Hayat Şarkısı'da sezon finali yaptı. The Big Bang Theory'nin son sezonunu bitirdim.

Evet iki ayda bunlar dışında bol bol yattım. Her yaz rutinim olan bilgisayar karşısında bile değildim bu yaz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder