Kategoriler

15 Haziran 2016 Çarşamba

Bitenler #36#

Merhabalar :) Artık her seferinde tek ürünü kullandığımdan bitenlerim de eskisi gibi dolu olmuyor. Bu bitenlerde Nisan ve Mayıs bitenleri. Açıkçası aylardır doğru düzgün makyaj bile yapmayan biri olduğumdan bitmelerini de beklemiyorum doğal olarak :)





1) Kipa Islak Mendil: Vazgeçilmezim. Yenisini aldım.

2) Jenny & Willy Islak Mendil: El altında bulunsun diye aldım ama kokusuz olduğu için ısınamadım. Kipanın kokusunu seviyorum.

3) H&M Islak Mendil: Hangi ıslak mendilini sevdiysem memnun kalamadım. Bir daha almam.

4) Watson's Pamuk: Bunda da Apaks pamuklar favorim. Aciliyetten almıştım bir daha almam.

5) Apak pamuk: Vazgeçilmezim.

6) İpelina Makyaj Temizleme Mendili: Tekli olması çantada taşıma açısından pratik. Göz makyajını çok iyi temizlemiyor ama cilt makyajını güzel çıkardı.


7) Loreal Studio Saç Köpüğü: Bunun saç tutuşunu beğenmedim. Saçlarım gür ve güçlü tutuş seviyorum bunda o etkiyi yakalayamadım maalesef.

8) Oriflame London Parfüm: Sınırlı üretimdi ama olsa bile tekrar almayacağım bir kokuydu. Kötü değil ama sürekli kullanacak kadar iyi değil.

9) Maybelline Rocket Maskara: Bu maskaradan çok umutluydum ama aradığımı bulamadım :(

10) Flormar Loose Pudra: Yıllar oldu kullanmaya başlayalı. Gene Flormar'ın toz pudrasıyla devam ediyorum.

11) J&J Acuve Lens: Yenisine geçtim. En rahat ettiğim lens bu.

12) Avon Kirpik Kıvırıcı: Aslında çok memnundum ama lastikli kısmı yamuldu ve kirpiğimi sıkıştırıyor. O yüzden yenisi Oriflame'dan aldım.

Gelelim kitaplara: Bu iki aylık süreçte, Gece Müdürü, Çatıdaki Rüzgar, Tuzak Ölüsü, Gazap Tohumları, Gökdelen, Vampir Akademisi, Telepati ve İlk Görüşte Aşkın İstatistiksel Olasılığı okudum.

Dizi olarak: Artık O Hayat Benim izlemiyorum. Kendimi çok sıktım bitene kadar izlemek için ama Efsun'a dayanamıyorum. Onun dışında yeni bir şey de yok. 

Film olarak eski türk filmlerinden bol bol izlesem de yeni bir şey yok maalesef.

Görüldüğü gibi çok boş geçen iki aydı benim için. Yaz tatilinde de çok farklı olmayacak büyük ihtimalle. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder