Kategoriler

22 Nisan 2016 Cuma

Yeni Bir Ürün #64# Perfect Purity Ağız Çalkalama Suyu

Herkese merhabalar :) Bu haftanın yazısı Gratis'ten aldım ağız çalkalama suyu hakkında.




Öncelikle benim bir ağız çalkalama suyundan beklentilerime bakalım. Ben ağzımı yakmadan ferahlık sağlasın istiyorum. Bu yüzden Listerine bana çok sert geliyor mesela. Zero'su dışındaki ürünlerini kullanmakta zorlanıyorum. Düzgün bir gargara yapma rutinim falan da yok, yani her diş fırçaladıktan sonra kullanmıyorum. Bir yerlerde sürekli kullanmak zarar veriyor diye okumuştum ama ne kadar doğru en ufak fikrim yok bu yüzden arada bir diş macununun yeterli olmadığını hissettiğim durumlarda kullanıyorum. Bazı diş macunları hiç temizlik hissi yaratmıyor bende mesela o zamanlar diş macunu bitene kadar gargarayla beraber kullanıyorum.


Gratis'ten aldığım bu gargara uygun fiyatlı olmakla birlikte ağzı da yakmıyor. Ve verdiği nane ferahlığı da benim çok hoşuma gidiyor. Ekstra adım olmasından dolayı tekrar tekrar alırım diyemiyorum ama böyle ferahlık sağlayan bir gargaranın evde bulunması hoşuma gidiyor. Bu sebeple eğer tekrar ağız çalkalama suyu almaya karar verirsem elimin gideceği ilk ürünlerden biri kendisi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder