Yeni Bir Ürün #63# Hobby Saç Maskesi

10:00

Merhabalar :) Bugünkü konuğumuz vakti zamanında 3-4 lira olan fiyatıyla alayım ne kaybederim diyerek aldığım Hobby'nin zeytinyağlı saç maskesi.




Onarıcı ve Canlandırıcı etkisi olduğunu söyleyen bu maskeyi sonuna kadar kullandım. Bir çeşidi daha vardı yanlış hatırlamıyorsam ama zeytinyağı benim kabaran saçlarımı yatıştırır ümidiyle bunu almıştım. Bayağı bereketliydi kendisi. Haftada iki kere kullanmama rağmen çok uzun süre gitti.


Böyle çok yoğun olmayan ama saç kremlerinden daha yoğun bir kıvamı var. Peki verdiği vaatleri yerine getiriyor mu? Saçlarımdan kolay arınıyordu ilk bununla başlayayım istedim. Ama ben çok büyük bir değişim göremedim saçlarımda açıkçası. Ve erkeksi bir kokusu vardı. Pek etkili olmadığını düşündüğüm için tekrar almayı düşünmüyorum.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum