Yeni Bir Dizi #74# Hayat Şarkısı

10:00

Herkese merhabalar :) Ben genelde türk dizilerine yazın başlayıp, son bahar geldiğinde sıkılıp bırakıyorum. Bu güne kadar tüm bölümlerini izlediğim bir kaç dizi olmuştur; Avrupa Yakası, O Hayat Benim, Leyla ile Mecnun gibi.. Türk dizilerine yazın bakınca sonbaharda başlayan çoğu diziyi izleme fırsatım da olmuyor tabii. Hayat Şarkısı'na da tesadüf eseri rast geldim. Aslında arkadaşımın gelmesini beklerken televizyonda açık olduğu için izledim. Şansıma ilk bölümdü ve değişik kurgusu her hafta diziyi izlememe sebep oldu.




Babaları arkadaş olan Melek ve Kerim küçük yaşta nişanlanırlar. Melek'in küçük kardeşi Hülya ise Kerim'in gözlerine ilk görüşte vurulmuş ve büyüyünce Kerim'le evleneceğim demeye başlamıştır. Yıllar sonra Kerim'in babası Bayram Cevher verilen sözü tutmak için Kerim'i de yanına alır ve kızı istemeye giderler. Ama kendisine Almanya'da bir hayat kurmuş olan Kerim Melek'le evlenmek istemez. Kerim'in ablasıyla evlenmesi bozmaya çalışan Hülya ise ablasına bir tuzak kurup ideal gelinlik statüsünü elinden alır. Yıllar önce kızların babalarına bir söz veren Bayram sözünü tutmak için Hülya ile Kerim'i evlendirir. Kerim bol miktarda para ile ve Almanya'ya kaçarak Hülya'dan kurulabileceğini sansa da Hülya'nın çok başka planları vardır.


Tabii ki bu diziyi izlemekteki en büyük sebebim Birkan Sokullu :D Her ne kadar paçasını kurtarmak için akla geleni yapan biraz odunsu bir karakteri olsa da adam izletiyor kendini. Hülya rolünde ise Burcu Biricik var. Hülya ve Kerim iyi bir ikili olmuşlar bence. Enerjileri çok güzel uyuşmuş. Normalde bir diziyi izlerken olacakları üç aşağı beş yukarı tahmin edebiliyorum ama bu dizi genelde beklenenin aksini yaparak beni şaşırtıyor. Karakterlerin küçüklük hallerini sık sık geriye dönüşlerle görebiliyoruz. Hülya'nın küçüklüğü beni sinir etse de çok sevilmiş sanırım.

 Haftanın ilk iş günü ne kadar sıkıcı geçerse geçsin akşam keyfim yerine geliyor. Hayat Şarkısı salı akşamları Kanal D'de yayınlanıyor.





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum