Kategoriler

24 Nisan 2016 Pazar

Munchpak Deneyimi

Herkese merhabalar :) Türk atıştırmalıklarını çok seven biri olarak yurtdışındaki atıştırmalıklarını da çok merak ediyordum. Bu yüzden dünyadaki herhangi bir yere gönderim yapan munchpak servisini duyduğumuzda kardeşim ve ben hemen karar verip 10 parçadan oluşan paketten bir tane aldık.




Paket 15 gün içerisinde PTT ile geldi. Beklediğimden çok daha çabuk geldi aslında ben 20 günü bulur diye düşünüyordum. Akşam olunca kardeşimle hemen denemeye başladık.


İçerisinden paketi kimin hazırladığıyla ilgili bir kart çıkıyor. Bizim paketimizi Sam hazırlamış.





Pocky; yeşil çaylı çubuk krakerler. Biz tadını pek beğenmedik açıkçası.





Bunlarda sarımsaklı bezelye taneleri. Uzak doğudandı ama hangi ülke anlayamadık. Küçük bir paketti ama tatları çok güzeldi.




Bildiğiniz gofret. Çok daha iyi gofretler var Türkiye'de.




Bildiğiniz üzerinde Türkçe yazan Haribo geldi. İkimiz de pek jelibon sevmiyoruz zaten, ekşisi pek yok bu jelibonların.



Amerika'dan Zappo marka sirkeli cips geldi. Sirkeli cipsi daha önce İngiltere'de yemiştim ve pek beğenmemiştim. Bunun sirkesi daha azdı bu yüzden yemesi daha kolaydı ama yine de burada olursa da pek tercih edeceğim bir ürün değil kendisi.



Yer fıstıklı krakerler. Belki içerisinden birazcık şeker olsaydı çok güzel olabilirdi ama bu haliyle biraz yavan geldi bize. Bu arada evde sürekli şekersiz yer fıstığı ezmesi bulunur, tadı onlara göre bile vasattı.



İçerisinde çilekli jöle bulunan kekler. Yine çok güzeldi diyebileceğim bir lezzet değil.




Bu Crazy marka da Türklere ait. Marketlerde hiç görmedim ama Türk Malı kendisi. Pek güzel de değildi.




Üzümlü meyve kurusu. Jelatine sarmışlar, siz açtığınızda dümdüz oluyor. İstediğiniz kadarını yiyip tekrar katlayabiliyorsunuz.


Bu da akrep şeklinde jelibon.






Son olarak da koca bir paket lolipop. Ama bizim bildiğimiz gibi değil. Gene dümdüz edilip jelatine konmuş. Siz dışarıdan istediğiniz şekli verip jelatini sıyırıyorsunuz. Biraz dişlere yapışıyor, ama yemesi eğlenceliydi.

Bizim paketimizden bunlar çıktı. Sonradan seçenekleri değiştirmek için siteye girdim. Siteden istediğiniz yiyecekleri ve istemediğiniz yiyecekleri seçebiliyorsunuz. Ekstra parayla tabii. Biz jelibon  istemediğimiz için onları eledik. Ama istediğimiz ortanca boyu bir daha seçemedik. O yüzden de tekrar sipariş vermekten vazgeçtik. İlk siparişinizi verdiğinizde aylık üye oluyorsunuz. Ben seçenekleri değiştirmek için üyeliğimi iptal etmiştim. Son olarak ortanca boyu 20 dolardı sanırım. Bir de geliş sıklığını siz seçebiliyorsunuz. Her hafta, iki haftada bir ve ayda bir olmak üzere üç seçenek mevcut. Paketlerde de küçük boy 5+ ürün, ortanca boy 10+ ürün ve aile boyu 20+ ürün. Sormak istediğiniz bir şey varsa aşağıya mesaj bırakabilirsiniz :)

3 yorum:

  1. değişik bir şeymiş ama sanırım ben yanaşmaz kolay kolay atıştırmalık sevmem standart tat benim sevdiklerim :)

    YanıtlaSil
  2. tek seferlik sipariş olmuyor mu

    YanıtlaSil