Kategoriler

17 Nisan 2016 Pazar

Bitenler #35#

Herkese merhabalar :) Mart bitenleri ile buradayım :)


Bitenleri burada yazıyorum ama yeni aldıklarımı artık bloga yazmak yerine instagramda kısaca gösteriyorum artık. Instagram için @hangi_renk yazıp aratabilirsiniz :)


1) Benri Kare Pamuk: Bu büyük kare pamuklar oje çıkarırken çok pratik oluyor, tek pamukla tüm ojeleri çıkarabiliyorsunuz.

2) Nivea Islak Mendil: Uzun zamandır kullandığım en güzel kokulu ıslak mendildi fakat el kol silmek için pahalı geldi bana. 

3) Jenny & Willy Islak Mendil: Kokusuz üçlü pakette satılan bir ıslak mendil. Sanırım bu ıslak mendillerin içinde en sevdiğim Kipa'nın ıslak mendilleri.

4) Apaks Pamuk: En sevdiğim :)

5) Oriflame Discover Sabun: Çok güzel bir kokusu var :)


6) Taft Köpük: Çok güzel bir köpüktü. Benim gibi saçlarınız kuruturken şeklini kaybedip kabarıyorsa deneyebilirsiniz. İlk gün biraz katı kalabiliyordu ama ben genelde saçımı vigoyla kurutup öyle yatıyorum ve sabaha dalgalarım hala dururken sertliği gitmiş oluyordu. Şimdi elimde denemek için farklı ürünler var ama onlar bitince mutlaka tekrar dönerim. Taft'ın bir sürü farklı renkte köpüğü var ben kırmızı olanı ve siyah olanı denedim, tutuş açısından siyah olanı daha iyi.

7) Nivea Misel Su: Ben misel sularda Bioderma'dan başkasını sevemedim. Bu da öylesine cilt makyajımın kabasını almak için kullandığım bir üründü. Bioderm'yı da cilt makyajı için kullanıyorum ama daha iyi temizliyorumuş gibi hissediyorum nedense.

8) Benri Aseton: Bu aseton kullandığım en iyi aseton kesinlikle. Macera aramıyorum artık :)

9) Yves Rocher Sebo Vegetal Yüz Temizleme Jeli: Düzenli kullanamadığım için etkisini bilemiyorum ama köpürmüyor kendisi. Ben köpüren ürünleri daha çok seviyorum daha temizliyormuş hissi veriyor bana. 

10) Oriflame London Parfüm: Sınırlı sayıda çıkan bu parfümün kokusuna bakmadan adı sebebiyle almıştım. Ferah temiz bir kokusu var ama süreli satılsaydı alacağım bir parfüm değil kendisi. İki tane almıştım, ikinciyi kullanıyorum şimdi. Çok çabuk bitti.

11) Oriflame Hot Oil: Bunu hindistan cevizi yağıyla beraber uyguluyorum saçıma. Saçımı yumuşatıyor :)

12) Baykuşlu Dudak Balmı: Baykuşuna vurulup almıştım ama hiç beklemediğim bir performans gösterdi kendisi. Gece yatmadan sürüyordum sabah hala dudaklarımda hissedebiliyordum. Çok güzel nemlendiriyordu.

13) Arm & Hammer Diş Macunu: Bu macun bana hiç temizliyormuş gibi gelmedi. Zaten Diş fırçamın yanında hediye gelmişti. Tekrar alacağımı sanmıyorum. 

Gelelim Dizi, film ve kitaba: 

Kitap: Patron Ölüsü, Diriliş, Kitap Hırsızı, Sen Benim Diğer Yarımsın ve Çatı bitti mart ayında.

Dizi: Hiç dizi bitirmedim, zaten pek bilgisayarı da açmıyorum artık. Ama Hayat Şarkısı'na başladım çok güzel gidiyor.

Film: Bu ay sadece Şeytan Marka Giyer izledim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder