Yeni Bir Kitap #69# Sana Soyundum

10:00

Herkese merhabalar :) Bu haftanın kitabı Sana Soyundum. Aslında Slyvia Day'in kitapları üç-dört kitaplık bir seri fakat ben ilk kitapta kaldım. Nedenlerine geçmeden önce arka kapak yazısı tabii ki :)




"Sana ihtiyacım var, Gideon" dedim soluk soluğa ve tahrik olduğu için şimdi daha da yoğunlaşmış olan kokusunu içime çektim. Sırf teninin baştan çıkarıcı kokusu yüzünden hafifçe sarhoş olduğumu düşündüm. "Beni çıldırtıyorsun." Bileklerimi bırakıp yüzümü avuçlarının arasına aldı ve dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırdı. Pantolonuna uzanıp gizli fermuara ulaşabilmek için iki düğmeyi açtım...

New York!un en gözde bekarı, Cross Holding'in varisi Gideon Cross - namı diğer Bay Gizemli ve Tehlikeli - Eva'nın karşısına çıktığında genç kadının yapabileceği tek bir şey vardı: Tüm bedeni ve ruhuyla ona teslim olmak...


Tabii ki tahmin edebileceğiniz gibi Grinin Elli Tonu furyasının kitaplarından birisi kendisi. Aslında Grinin Elli Tonu ve Gabriel'in Cehennemine göre daha gerçekçi bir hikayesi var. Her şeyden önce kızımız Eva hiçbir şeyden habersiz biri değil. Hatta başından gayet kötü olaylar geçmiş, kendi ayaklarının üzerinde durmaya çalışan biri. Ama niyeyse erkek karakter hep aynı bu kitaplarda; yakışıklı, karşı konulmaz ve zengin...  Eva hayallerini gerçekleştirmek üzere yeni bir işe başlar fakat çalıştığı yer Cross Holding ile çalışmaktadır ve bu Eva'nın Gideon'dan uzak durmasını imkansız kılar. 

Hikayenin diğerlerine göre daha gerçekçi olması güzel fakat ben bu kitapları almadan önce bir heyecanla alıyorum, kitabı okuduktan sonra bu kitabı almasam da olurdu bence düşüncesine kapılıyorum. Dolayısıyla da artık bu tip kitapların devamı pek gelmiyor. Tabii şimdi zebramo diye bir uygulama keşfettiğim için işler değişti. Benim gibi kitabı okuduktan sonra elinde tutmanın gereksiz olduğunu düşünenler (sadece kitap değil tabii) kitaplarını ucuza elden çıkarıyor. Hatta bende çok sevdiğim kitaplarımın dışındaki kitaplarımı elimden çıkarıp hem kitaplığımı boşaltıyorum hem de yeni kitaplar için vicdanımı rahatlatıyorum :D 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum