Kategoriler

28 Mart 2016 Pazartesi

Yeni Bir Dizi #73# İlişki Durumu Karışık

Herkese merhabalar :) Bugün hala devam etmekte olan ama benim izlemeyi bir süre önce bıraktığım bir diziyle buradayım. Bırakmış olsam da yaklaşık 20 bölümü izledikten sonra bıraktım bu kadar uzun dizi izlemek tüm gecemi harcadığı için bırakıyorum genelde dizileri.



Baş karakterimiz Ayşegül. Ailesini küçük yaşta kaybettikten sonra onlardan kalan eve gözü gibi bakan Ayşegül'ün en büyük hayali yazar olmaktır. En yakın arkadaşları Ece ve Efe ile normal bir yaşantısı vardır. Ta ki bir gün arkadaşları bankadan bir çekiliş kazandığını söyleyip Yunanistan'a yollayana kadar. 

Çocukluk aşkı Elif'in onu reddetmesi üzerine kafasını boşaltmaya Yunanistan'a giden ünlü oyuncu Can Tekin, Yunanistan'da Ayşegül'le karşılaşır. İlk karşılaşmaları felaketle sonuçlanır. Yunanistan'da olduğu sürede yanına gelen en yakın arkadaşı Murat ile beraber toparlanmaya çalışır ve Ayşegül'den uzak durur. 


Türkiye'ye geri dönen Ayşegül evini bom boş bulup arkadaşlarına ulaşamayınca olan bitenden şüphelenir. Bir de üzerine evin yeni sahibi Can Tekin çıkar. Can, Ayşegül'ün kalacak yeri olmamasına üzülür ve onu eve alır. Elif'in ilgisi Can'a kayarken, Murat'ta Ayşegül'den hoşlanmaya başlayacaktır.



Diziyi bırakmamın nedeni Can'ın davranışları aslında. Her şeyi tersinden anlayan ve yapan bir insan daha yoktur dizi aleminde. Sürekli kırdığı potları düzeltmeye çalışıyor. Dizi tamamen Can'ın saçmalamalarıyla ilerlemeye başlamıştı. Bu yüzden sıkılıp bıraktım diziyi. Bu kadar zaman da mükemmel erkek Murat için izlemiştim sanırım :D 


                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder