Kategoriler

6 Mart 2016 Pazar

Bitenler #34#

Merhabalar :) Biliyorum şaşıracaksınız ama Şubat bitenleri ile buradayım :D İnanılmaz verimli ve şanslı bir hafta geçirdim. Bu hafta nasıl geçecek çok merak ediyorum.




Bakalım şubat ayı boyunca neler bitirmişim?


1) Colgate Diş Macunu: Ucuz olmasına rağmen çok güzel temizliyor. İlerde tekrar alabilirim.

2) Clinique Take The Day Off Göz Makyaj Temizleyici: Çok daha güzel göz temizleyici kullandım. Bu set ile gelen mini boylardan biriydi. Büyük boyunu alacağımı sanmıyorum.

3) La Roche Posay Termal Su: Cildimi rahatlatması için kullandım. Serinletiyordu, hoşuma gitti, tekrar alabilirim ilerde. Şimdi Avene' nin Termal Su'yunu kullanıyorum.

4) Isana Kuru Şampuan: İlk aldığımda çok hoşuma gitmişti ama ikinci kere kullanırken o kadar memnun kalmadım. Elimde Batiste var şimdi.

5) Toni&Guy Deniz Suyu Spreyi: Gür, kabarık saçları olanlar uzak durmalı bence, çok yetersiz geldi bana. Kuru saçıma sıktıktan sonra örüp yattım, başka türlü kullanamadım ben. Nemli saça sıkıp kuruttuğumda hiçbir etkisini göremedim çünkü. Neyse ki beğenmeyen arkadaşımdan çok çok ucuz bir fiyata almıştım.

6) Oriflame Fairy City Lights Duş Jeli: Her Oriflame ürünü gibi bende alerji yapmadı, çok hafif bir kokusu vardı duşta sıcak suyla bile varla yok arası bir koku. Sınırlı üretimdi sanırım o yüzden tekrar alabileceğimi sanmıyorum.

7) Avon Secret Fantasy Star: Çok şekerli bir kokuydu. Ben daha çiçeksi kokuları seviyorum. O yüzden bir daha almam.

8) Flormar Deodorant: Kullandığım dört çeşit içinde en kötü kokusu olandı sanırım. Mor yada pembe olanından tekrar alabilirim tabii böyle sprey formda olanlardan değil de parfümlerinden.

9) Diş Fırçası: Her üç ayda bir değiştiriyorum. Şimdi pille çalışanlardan aldım.


10) Fresh'n Soft Islak Mendil: Hala en iyisinin Kipa olduğunu düşünüyorum.

11) Makyaj süngeri: Yeşil kapatıcımı dağıtmak için çok eskiden Rossmann'dan aldığım süngerleri kullanayım dedim ama pek kullanılacak gibi değiller. Nail art için falan kullanırım üşenmezsem kalanlarını.

12) Cımbız: Eğik uçlulardan aldım deniyorum bir tane.

13) J&J Lens: Son çiftim kendileri, bir ara kontrole gitmem gerekecek ama bu lenslerden vazgeçmem yumuşacıklar.

14) Loreal Saç Boyası: Tabii ki bu renge boyamadım. Daha doğrusu saçımda bu renk durmadı. oksijen kullanmadan boyadığım için koyu sarıyla kızıl arası garip bir şey oldu.

Gelelim kitap, dizi ve filmlere:

Bu ay iki film izledim onlarda da Devil Wears Prada ve This Means War oldu. Bitirdiğim dizi de olmadı ama The X Files'a başladım.

Kitap olarak ise sadece Ejderhalarla Dans Kısım 2 bitti. Kitapla ilgili bir sorun yaşadım ama yayınevi kitabı hemen değiştirdiği için gerilimli günler geçirmedim. Ama o arada yeni kitaba başlamak istemedim, sonra başladığım kitapsa 600 küsür sayfa olduğu için elimde sürünüyor hala. Okumamışım, izlememişim bu ay ne yaptım acaba merak ediyorum.


2 yorum:

  1. gelin hazır indirimler varken yeniler bende yazmam lazım bitenlerimi onu hatırladım şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bebeğim indirimde de pek bişey almadım. Kapatıcımı zor bulduğum için yedekledim sadece. :*

      Sil