Kategoriler

19 Şubat 2016 Cuma

Yeni Bir Ürün #61# Essence Lash Princess Maskara

Herkese merhabalar :) Bu hafta yine bir maskara ile buradayım. Geçtiğimiz ayın başında ayıla bayıla kullandığım, üç ayın sonunda topaklanma yapmaya başladı diye attığım One by One'dan sonra sıradaki maskaram olan Essence'i açtım. Açıkçası çok büyük umutlarım vardı kendisinden. Bakalım beklediğimi bulmuş muyum??




Lash Princess'in iki çeşidi var. Biri turuncu pembeli olan, biri de bu çeşidi: yeşilli olan. Ben takma kirpik etkisi sevdiğim için yeşilini aldım tabii ki. Sanırsam pembeli olan Roller Lash maskaranın muadiliymiş.


Eve mağazasından almıştım bu maskarayı. Alalı altı ay anca oluyordur. Gratis ve Watsons'larda alıştığımız gibi ürün koruma şeridiyle sarılı değildi. Bu da benim aklıma ya daha önceden açılmışsa sorusunu getirdi. Ürün koruma bantları hiçbir işe yaramıyor biliyorum ama insanın içi rahatlıyor en azından. Eğer açıldıysa kurumaya başlamıştır düşüncesiyle en başa aldım maskarayı. Açtığımda biraz kuru geldi yapısı bana. Fotoğraflar çekildiğinde ürünü açalı bir ay olmuştu ona rağmen yapış yapış göründüğünü görebiliyorsunuzdur sanırım. Fırçasının kılları uçtan sona doğru genişliyor. Plastik değil, kıl fırça ki ben daha çok seviyorum kıl fırçayı. Gelelim performansa. İlk sndan itibaren koyu kıvamıyla kirpiklerimi maskaraya buladı. Ama koyu kıvamı kirpiklerimi tek tek ayırmak yerine yapıştırdı. Ve kirpiklerimde ağırlık yaptı. Her zamanki gibi iki kat sürdüğümde kirpiklerimi her kırpışımda o ağırlığı hissettim, hatta kirpiklerimi gördüm.Kardeşim çok çok az kıvırma etkisi var dedi ama uzatma etkisi yok. Yani tek yapması gereken kirpiklerimi tek tek ayırmasıydı. Kardeşimin kirpikleri biraz çaprazlamasına çıktığı için tek tek ayırmak onda daha zor oluyor birbirlerine yapışıyorlarla genelde ama benim kirpiklerim düz çıkıyor. Ve uçları sarı olduğu için maskarasız belli olmasa da maskara sürünce uzun kirpiklere sahip oluyorum. Ortalama bir maskara ile gayet mutlu olabiliyorum yani, çok çok fazla özellik beklemiyorum kendisinden. Teker teker ayırıp takma kirpik etkisi istiyorum sadece. Ay çok konuştum. Kirpiklerimdeki duruşuna gelirsek.


Gözümün altındaki morluğu görmezden geldiğimizde, görüldüğü gibi kirpiklerimi yapıştırdı. Ve daha ilk ay dolmadan topaklanmaya başlamıştı bile.


Bu da iki kat sürülmüş hali. Kısaca özetlemek gerekirse; ağır yapısı, kirpikleri yapıştırması, gün sonuna doğru akma yapması sebebiyle tekrar tercih etmeyeceğim bir maskara kendisi. Essence Big Lash'da akmıştı bende. Normalde maskara akması da olmaz bence. Essence ile mi alakalı yoksa ben düzgün bir maskarasını bulamadım mı bilemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder