Yeni Bir Ürün #60# Avon Extralasting Eyeliner

10:00

Herkese merhabalar. Bu hafta Avon'dan aldığım eyeliner ile buradayım. Çok fazla eyeliner çeken bir insan değilim. Düşük göz kapaklarım çektiğim eyelinerı göstermediği için pek uğraşmıyorum açıkçası. Ama arada sırada da olsa kullanıyorum sonuçta ve kolay kullanabildiğim ve simsiyah renkli eyelinerlar tercihim.





Daha önce kalem formdaki eyeliner'ını denemiştim. Yazısı burada. Kalem formları daha rahat kullanıyorum açıkçası.


Fırçası bu şekilde. Beklediğim kadar sert değildi ucu. Yapısı da bir garipti. Sürdükten sonra sanki plastikmiş gibi soyuluyordu. Genelde çektiğim kuyruk durağa yürüyene kadar bozuluyordu. Kuruması da biraz yavaştı bu da göz kapağıma bulaşmasına neden oluyordu.


Bu da eyelinerın rengi. Benim istediğim simsiyah rengi veremedi doğrusu. Kalem formuna göre daha siyah ama istediğim siyahlık değil. En sinir olduğum şeyi sona sakladım. Kapattığımda eyeliner taşıyordu. Her taraf simsiyah oluyordu bu yüzden. Her seferinde aynı şeyle karşılaşmaktan sıkıldığım için kendisiyle vedalaştık.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum