Kategoriler

26 Şubat 2016 Cuma

Yeni Bir Oje #42# Flormar 314

Herkese mutlu cumalar :) İş yaşamı bir başladı, pir başladı bende dur durak bilmeden çalışıyorum tatilden sonra. İyi ki önceden yazıp bırakmışım da ben başımı kaşıyamazken yazılar devam ediyor.
Gelelim bugünün yazısına. Taa yazın sürüp fotoğraflarını çektiğim bir oje bu. Hala tırnaklarım kısa uzamıyor bu aralar. B vitamini eksikliğim çok varmış doktor hap yeterli olmaz büyük ihtimalle dedi, başladım yine de iyi gelir inşallah. Tırnaklarımın da düzelmesini bekliyorum bu dönemde. Sally Hansen'ı bir kere kullandım daha sonra fırsatım olmadı bir daha ama o bile işe yaradı bence haftalardır kırılmıyor tırnaklarım, düzenli kullanımda harikalar yaratacağını düşünüyorum.




Nivea baz ile birlikte kullandım bu çok tatlı ojeyi. Top coat kullanmadım.


Biraz sedefli bir yapısı var ama renge bayıldım.


1 yorum: