Kategoriler

12 Şubat 2016 Cuma

Yeni Bir oje #41# Flormar 012 Ivory

Herkese merhabalar :) Tırnaklarım uzunken kırmızı ve bordo ojelerden vazgeçemesem de, tırnaklarım kısayken daha doğal ojelere yöneliyorum. Bu hafta da o ojelerden biri ile buradayım.




Tabii ki her zaman olduğu gibi önce base coat. Bu base coat'lar mı işe yaramıyor benim tırnaklarım mı çok sorunlu bir türlü anlayamadım. Şimdi Sally Hansen'ın iki ürününü aldım uzatıcı ve sertleştirici onları denedikten sonra nihai sonucu yazacağım tabii ki :)


Benim çok hoşuma giden çok temiz bir renk oldu. Tabii benim beyaz tenli olduğumu unutmamak gerekir, el rengi de fark ediyor ojelerde sonuçta.



Flaşsız çekilmiş hali bu şekilde. Top coat olarak yine Flormar'dan extra shine top coat kullanmıştım ama resmini çekmeyi unutmuşum sanırım :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder