Kategoriler

3 Şubat 2016 Çarşamba

Yeni Bir Kitap #65# Grey

Herkese merhabalar :) Bu haftanın konuğu Grinin Elli Tonu'nun yeni kitabı Grey. Yeni dediysem yeni olaylar değil, olay en baştan Christian Grey'in gözünden anlatılıyor bu sefer. 
İlk kitabın yazısı burada


CHRISTIAN GREY her konuda kontrolü elinde tutmayı seviyor; dünyası düzenli, disiplinli ve bomboş - ta ki Anastasia Steele, biçimli bacakları ve birbirine girmiş uzun kahverengi saçlarıyla ofisine düşene kadar. Christian onu unutmaya çalışsa da anlayamadığı ve karşı koyamadığı bir duygu fırtınasına kapılıyor. Daha önce tanıdığı bütün kadınların aksine utangaç, saf Ana sanki Christian'ın "iş dünyasının züppe harika çocuğu" maskesinin altındaki buz gibi, yaralı kalbini görebiliyor. 

Ana'yla birlikte olmak Christian'ı her gece uykularını kaçıran çocukluk korkularından  kurtarabilecek mi? Yoksa karanlık cinsel arzuları, kontrol takıntısı ve kendinde duyduğu derin nefret bu kızı uzaklaştırıp ona sunduğu hassas kalbi parçalayacak mı? 



Tabii doğal olarak Ana'nın masum görüşlerine karşılık Christian'ın görüşlerini görüyoruz. Aslında Ana'ya adım adım aşık olma hikayesi bu. Bir kadın olarak erkekler nasıl düşünür bilmem mümkün değil tabii ki ama Christian'ın düşünceleri bazen fazla kadın düşüncesi gibi geldi. Yani bir kadının bir erkek olsa olsa böyle düşünmüştür deyip yazdığı çok belliydi bana göre. James bu kitabı yazarken erkek görüşü almış mı merak ettim doğrusu. Erkeklerin bu kadar naif düşündüğü doğru mu? Kafamda deli sorular :D 

Yani merak edip aldım ama her zaman olduğu gibi okuduktan sonra bir pişman olma, bir vazgeç artık bu türden deme bastı beni. Bir daha almam gibi geliyor bana. Bu türün biraz daha hafifletilmiş versiyonları var bol kavgalı bol kavga ettiğin kişiye adım adım aşık olmalı, onları tercih ederim gibi geliyor. 


2 yorum:

  1. ay yok diğer kitapları zorla okudum atlaya atlaya bunu okuyamayacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende sıkıla sıkıla okudum. Merak edip alıyorum, pişman oluyorum sonra :(

      Sil