Kategoriler

14 Şubat 2016 Pazar

Project10Pan #5#

Herkese mutlu pazarlar :) Kullanmaktan kaçındığım bir sürü ürün birikince hemen bir project pan yapayım dedim. Belki heveslenirim de birkaç ürün biter.




Kullanmam gereken ama tembellikten düzenli kullanamadığım ürünlerle, dibinde az kalmış artık bitse dediğim ürünleri topladım.


Saç ürünlerinden başlarsak;


1) Elidor Saç Kremi: Ağır yapısı ve ağır kokusu sinirlerimi zıplatıyor. Bitseler keşke :( Eski seriden, belki bozulurda atarım ürünü.

2) Toni & Guy Sea Salt Sprey: Büyük ümitlerle almıştım ama benim saçımda pek de etkili olamadı. Kuru saça uygulayıp bütün gece örülü bir şekilde yatmayı düşünüyorum bir işe yaraması için. Dibinde az kaldı zaten.

3) Saç Yağları: Saç yağları üşendiğim gruba giriyor.Ama elimdeki köpük bitmek üzere yerine aldığım saç bakım köpüğü gibi bir şey kabarmasını engellemiyor. Kabarmayı engelleyecek her şeye kucak açtığım bir dönemdeyim. Yeni boyadığım saçlarıma bakım da olur. Bir taşla iki kuş.


Yüz grubunda ise;

4) Pastel Fondöten: Bembeyaz tenime hiç uymayan rengiyle kabusum oldu. Beyaz renkli bazlarla rengini açarak kullanıyorum. Daha doğrusu bazları bununla renklendiriyorum daha doğru bir tanım oldu.

5) Catrice Yeşil Baz: Ben rengini sevemedim maalesef. Yazısı gelir yakında. Ama kullanma yolunu buldum sanırım o yüzden bitirebilirim gibi geliyor bana.

6) Oriflame Peel Off: Bunu hep koyuyorum hep olduğu gibi çıkıyor gruptan :/


7) Sally Hansen Tırnak Güçlendirici: Bunu düzenli kullanmam gerektiği için ekledim. Yeni aldığım için etkisini bilemiyorum şu anda.

8) Eeose Serum: Kirpiklerimin döküldüğü şu anda kurtarıcı olur umarım. Daha önceki kullanışımda dökülmeyi durdurmuştu. Bunda da aynı etkiyi bekliyorum.

9) Essence Argan Yağı: Tırnaklar için kullanılan bu yağ bana şurupları hatırlatıyor. Yine tırnak bakımı için acil listesinde.

10) Oriflame Cuticle Scrub: Bu bana göre işe yaramaz bir ürün. Ben hep ittiğim için kütiküllerim yumuşak şükür.

Bir ya da iki ay sonra gelişmeleri yazarım :) Bana katılmak isteyen var mı ?

1 yorum:

  1. Biz de birkaç arkadaş giriştik bu işe. Hadi bakalım hepimize kolay gelsin.

    YanıtlaSil