Bitenler #33#

10:00

Herkese merhabalar :) Ocak bitenleri ile karşınızdayım :)




Artık elimdeki ürünleri bitirmek için çabalamadığımdan buradaki ürünlerin çok ya da az olması beni rahatsız etmiyor. Artık tek hedefim var o da elimdeki stoklardan kurtulmak. Çok uzun bir zamandır indirimleri takip etmiyorum, ama arada hoşuma giden şeyleri alıyorum tabii ki. Aldıklarımı artık blogta değil de instagram hesabımda paylaşıyorum. hangi_renk olarak aratabilirsiniz :)



1) Cyrene Nem Maskesi: Cildimin yağlı olduğu zaman gönderilen bu tester uzun zaman bekledi çekmecede. Geçtiğimiz hafta artık kuruya dönen cildime uygulayayım diye açtığımda bozulmuş olduğunu gördüm.

2) Cyrene Argan Yağlı Serum: Anlayamadığım bir biçimde cildimi kuruttu bu serum benim. İnanılmaz bir şekilde gerildi cildim. Bir daha tercih etmeyeceğim bir ürün oldu.

3) Clinique Take The Day Off Göz Makyaj Temizleyici: İkisi de setlerin içinden çıkmıştı. Setten çıkan bir tane daha var şimdi kullandığım. Ama göz makyajını çıkarmasını pek beğenmedim ben. Ertesi gün göz altımda kalıntılar buldum. Benri'nin akyaj temizleyici mendilleri bile daha iyi bir iş çıkarıyor bu ürüne göre. Kardeşimde beğenmedi. Tam boyunu alacağımı sanmıyorum. Göz makyajında favorim Yves Rocher ve Sephora.

4) Essence Lash Princess Maskara: Yazısı yakında blogta olacak. Pembeli olanı nasıl bilmiyorum ama yeşilli olanından aradığımı bulamadım ben.

5) Colgate Diş Macunu: Bana çocukluğumu hatırlatan kokusuyla, diş temizlemekteki becerisiyle tekrar alabileceğim ürünler arasına girdi.

6) Dove  Şampuan: Yanındaki tarağı için almıştım aslında bu şampuanı ama kötü çıkmadı. Biraz daha saç tipime uygun ürünlere yöneliyorum şimdi.


7 ve 9) Islak Mendiller: Benri'yi indirimdeyken almıştım. Adını okuyamadığımı da Eve mağazalarından. Mis gibi bebek pudrası kokan bir ıslak mendil arıyorum aslında ama daha onu bulamadım. O zamana kadar favorim Kipa'nın ıslak mendilleri. Hem 1 liralar hem de kokuları güzel.

8) Kipa Kutu Mendil: Başucuma koymuştum, fiyatı bir lira mıydı neydi. Tekrar sipariş etmek istediğimde bulamadım. Zaten Kipa Kapımda uygulaması artık kalktığı için ne istiyorsam paşa paşa gidip kendim almam gerekiyor.

10) H&M Islak Mendil: Pahalı fiyatları, içindeki ürünün az olması ve kokularının belli belirsiz olması sebebiyle bir daha alacağımı sanıyorum. Fresh&Soft markasının antibakteriyel ıslak mendilleri çok güzel kokuyorlar. Elimdekiler bitince onlardan alabilirim.

Kitaplar: Bu ay Sonsuz Deniz, Büyük Umutlar ve Hayvan Çiftliği'ni okudum. Sonra elime Ejderhaların Dansı'nı aldım ama kitabı elime almak yerine müzik dinleyip camdan boş boş bakmak daha çekici geldiği için bitmedi bir türlü.

Dizi: Bu ay sadece Hell's Kitchen 7. Sezon bitti. Yeni dizi olarak Legends of Tomorrow'a başladım ama ikinci bölümde sıkıldım. Sırf Arthur Darvill hatırına izliyorum diziyi. (Daha ikinci bölümü yayınlandı.)

Film: Arkadaşım bana Ash vs Evil Dead dizisini vermişti aralıkta. Dört bölüm izledikten sonra filmleri olduğunu öğrendim ve filmlerini izlemeye başladım. The Evil Dead ve Evil Dead II serinin ilk iki filmiydi. Üçüncü film için uygun ruh halimi bekliyorum.

Ocak ayında bitirdiklerim bu şekildeydi. Gelecek hafta yeni başlayacağım Project 10 Pan ile buradayım :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum