Yeni Bir Ürün #59# Maybelline One By One Maskara

10:00

Herkese merhabalar :) Yazın başından beri üç tane maskara bitirdim. Elimde ne kadar maskara olursa olsun bir tane açıp o bitince öbürüne geçmeyi tercih ediyorum. Ya da üç ayda bir. Bir maskarayı üç aydan fazla kullanmak içime sinmiyor, zaten genelde üç ayda maskara kurumaya yüz tutuyor.

Bu küçük iç döküşten sonra gelelim bugünkü maskaramıza.




Ben genelde kıl fırçaları daha çok seviyorum. Plastik fırçalarla istediğim verimi alamıyorum. Tabii ki herkesin kirpik yapısı farklı ve bu sebepten benim kirpiklerimde şahane duran bir maskara sizde işe yaramayabiliyor. Ya da sizde harika duran maskara bende o etkiyi yaratmayabiliyor.


Bu maskara plastik bir fırçaya sahip. Ama kullandığım diğer plastik fırçalardan farklı olarak bu fırçaya bayıldım. Gerçekten adı gibi kirpiklerimi teker teker ayırdı. Uzatma etkisi olmadı ama öyle bir vaadi de yok zaten.



Bu kirpiklerimde tek kat uygulanmış hali.


Bu da çift kat uygulanmış hali.

Teker teker ayırmasını ve siyahlığını çok sevdim. Tek sorun tombik fırçası alt kirpiklere sürmeyi biraz zorlaştırıyordu. Ama günlük makyajımda alt kirpiklerime maskara uygulamadığım için çok da büyük bir sorun değil bu benim açımdan.

Kesinlikle tekrar alacağım maskaralar kategorisinde kendisi <3


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum