Kategoriler

18 Ocak 2016 Pazartesi

Yeni Bir Film #61# Batman Begins

Merhabalar:) Bu haftaki filmimiz, Batman'in yeniden çevrimlerinin ilk filmi :) 2005 yapımı bu filmin başrolünde Christian Bale var. Liam Neeson ve gary Oldman ise filmin bonusları :D




Yeni serinin ilk filmi olan Batman Başlıyor'da Batman'in yeniden doğuşunu izliyoruz. Eski serinin ilk filmine kıyaslamasına (linki burada) gelmeden filmin konusundan bahsetmek istiyorum. Yıllar önce Gotham Şehri'nde yaşayan Wayne ailesi saldırıya uğrar ve çocukları Bruce Wayne'in gözlerinin önünde öldürülürler. Yıllarca intikam isteğiyle yaşayan Bruce intikamını almayı başaramayınca şehirden ayrılır kimsenin onu bulamadığı yerlerde yıllarını geçirir. Sonunda Gotham şehri'ne döndüğünde adaletsizlikle mücadele etmeye karar verir. Elindeki tüm imkanları kullanarak kötülerle savaşmak için Batman'i yaratır.


Ben ilk yapıma göre çok çok çok beğendim filmi. Olay örgüsü çok güzel yazılmış, başlangıcından bugüne nasıl geldiği adım adım anlatılmış. Hiçbir boş yeri kalmamış hikayenin. Bu anlatışı çok beğendim, hayran kaldım filme resmen. Bu zamana kadar izlediğim Batman filmlerinin içinde en beğendiğim oldu. Zaten Christopher Nolan en sevdiğim yönetmenlerden biri, burada da harika bir iş çıkarmış. Son yıllarda bayıldığım filmlerin yönetmeni hep kendisi çıkıyor . İlk seriyi bırakın, filmi izlemeye bu filmle başlayın bence <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder