Kategoriler

15 Ocak 2016 Cuma

Selam :)

Herkese tekrar merhabalar :) Bir haftalığına diye gitmiştim aylar oldu geri dönemedim :( Bu süreçte blog hakkında bazı değişikliklerde bulunmam gerektiğini düşündüm.  Haftada altı gün yazı yazmaya çalışmak hem fikren hem bedenen insanı yoran bir çalışma. Bu sebeple bir süre düzenli yazabilsem de genelde bölük pörçük buralardayım. Özetlemek gereksemek gerekirse daha az ama daha düzenli yazılarla burada olmaya çalışacağım.

Sinema, dizi ve kliplerin hepsini pazartesi günleri dönüşümlü olarak yazmaya karar verdim.

Çarşamba günleri kitapların oldu. Haftada bir kitap yazmak beni en zorlamayan şey bu blogta :)

Cuma günlerinde ürün ve oje yazılarını dönüşümlü olarak yazacağım.

Project Pan ve Bitenler yazıları ise pazar gününde yerini aldı.

Umarım bu düzen benim için daha kolay olacak. Geliştirmemi istediğiniz bir şey varsa lütfen aşağıya not bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder