Kategoriler

31 Ocak 2016 Pazar

Bitenler #32#

Herkese merhabalar :)




 Aralık 2015 bitenleri ile buradayım  :) Bakalım neler bitirmişim.


1) Maybelline One By One Maskara: Yazısı burada.

2) Oriflame Yeşil Maskara: Belli bile olmuyordu yeşili. Bir daha renkli maskara almam diyordum ama bu şubatta siparişim var sanırsam :(

3) Oriflame Very Me Fondöten: Benim yüzüme bile açık gelen bir fondöten oldu kendisi ki ben Türkiye'deki en açık tenli insan olabilirim :( Tabii yüzüme açık gelmesi benim için sorun değil çünkü koyu gelen çok fazla cilt ürünüm vardı onlarla karıştırıp kullandım. Yapısına gelirsek gün içinde uçup gidiyordu, kapatıcılığı da varla yok arasıydı.

4) Clinique Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi: Sevemedim ben bunu. Kalıntı bırakıyor gözümde.


5) Oriflame Greyfurtlu Duş Jeli: Oriflame bu ürünü ciltteki sivilceler için çıkarmıştı. Mis gibi greyfurt kokuyordu. Ama etkisi yoktu. Yine de her Oriflame ürününün yapmadığı gibi alerji yapmadı bende.

6) Colgate Diş Macunu: Bu diş macununun üçlü seti 5 liraydı Eve'de. Bittikçe alabileceğim ürünlerden biri, ağızda ferah bir tat bırakıyor ve temizlemesi güzel.

7) Garnier Üçü Bir Arada: Üçüncü etkisi ne ben hiç kestiremedim açıkçası. Günlük temizleme jeli olarak kullanırken de peeling yapıyor çünkü. Ben peeling ya da maske olarak kullandım. İnanılmaz bereketli bir şey bitmek bilmiyor resmen. Küçük boyunu tekrar alabilirim.

8) Oriflame Saga: Bu Saga'nın harika baharatlı bir kokusu vardı. Tabii seriyi kalkalı kaç yıl oldu. Ben evde ellerimi yıkadıktan sonra falan kullanıp bitirdim.


9) Cala Makyaj Temizleme Mendilleri: Biraz ıslak bir yapısı vardı. Gözlerimi yaktı. Sanırım Benri'nin kendi ıslak mendillerini daha çok sevdim.

10) Kipa Islak Mendil: Vazgeçilmezim resmen. elimdekiler bitince tekrar alacağım kendisinden. Stok yapma huyumdan vazgeçmeye çalıştığım için almamaya çalışıyorum elimdeki bitmeden.

11) Ivory Islak Mendil: Bim olmasına rağmen gayet iyi iş görüyor bence. Elimdekiler bitince alabilirim tekrar.

Kitap olarak: Doctor Who Trenzalore Öyküleri, Koruyucu, Kutsanmış, Sınırsız, 5. Dalga, Kuyucaklı Yusuf, Grey ve Duvarların Dili Olsa okudum. Bayağı verimli bir ay geçirmişim :)

Dizi Olarak: Doctor Who 9. Sezon, South Park 19. Sezon bitti. Heroes 4. ve son sezon bitti. Heroes Reborn için izlemiştim tüm seriyi ama dizi ilk sezonun sonunda iptal oldu :( İlişki Durumu Karışık ile Kiralık Aşk'ı bıraktım çünkü saçmalamaya başlamışlardı artık ve boşa vakit harcıyorum gibi hissettiriyorlardı.

Film Olarak: Districk 9  izledim. Arkadaşımın önerisiydi, gerçekten güzel bir bilim kurgu filmi olmuş.

Aralık bitenlerim bu şekilde ve gelecek hafta hiç hız kesmeden ocak bitenleriyle buradayım :)


3 yorum:

  1. Oh bir ferahlamışsındır sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenleri atmak huzur veriyor her zaman :)

      Sil
    2. Bitenleri atmak huzur veriyor her zaman :)

      Sil