Kategoriler

24 Ocak 2016 Pazar

Bitenler #31#

Kasım bitenleri ile buradayım :)




En sevdiğim şey bitenler yazısı yazmak sanırım :) Yazması da okuması da çok zevkli :)


1) Kipa Islak Mendil: En sevdiğim. O kadar farklı marka denedim geçtiğimiz iki ayda ama Kipa bir tane :)

2) Ivory Islak Mendil: Bim'den ihtiyaç anında alınabilir, ellerimi yapış yapış yapmadı.

3) Cotton Soft Pamuk: Fazla ince geldiler. Sevemedim.

4) Apaks Pamuk: Çok seviyorum. Hem dikişli, hem kalın hem ekonomik.


5) Sephora Waterproof Maskara: Sephora indiriminde almıştı kardeşim ama gene son kullanma tarihi bitmiş ürün satmışlar sanırım çünkü açtığında maskara kurumaya yüz tutmuştu. Nasıl waterproof bilmiyorum ama normal gözde akma yaptı. Bizimle değilsin dedik kendisine.

6) Flormar Idole Sprey Deodorant: Bunun kokusuyla morun kokusunu çok sevdim. Parfümlerini alabilirim ilerleyen vakitlerde.

7) Diş Fırçası: Üç ayda bir değiştiriyorum bildiğiniz gibi. Çok bir özelliği yoktu. Benriydi markası sanırım.

8) J&J Acuve Lens: Yumuşacıklar, favori lensim. Ne kullanırsam kullanayım geri dönüyorum.

9) Neutrogena Dudak Balmı: Çok bir etkisini görmedim. Daha iyi dudak balmları kullanmışlığım var.

10 ve 11) Oriflame rujlar: İçlerinden bir tanesi harika ışıltılı bir kırmızıydı. Onu dibine kadar sömürdüm zaten. Diğeri de nude parlak bir renkti ama vakitleri dolmuştu ikisininde.

12) Missha BB Krem: 21 numaranın testerıydı bu. Rengi bana tam oldu. Çok açık bir renk almak isteyenler tester almadan büyük boyunu almasın bence. Sitesinden tester'da satın alınabiliyor.

13) Sephora Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici. Çok sevdim. Hatta gidip büyük boyunu aldım :D

14) Avon Secret Fantasy Parfüm: Şekerli bir kokuydu. Benim tercihim olmasa da güzel bir kokuydu, çevremdekiler sorup durdu :)

15) Arm & Hammer Diş Macunu: Düşündüğüm etkiyi göremedim. Elimde bir paketten çıkan bir tane daha var ama tekrar alacağımı sanmıyorum. Splat iyi gibi, kullananlar memnun kalmış ondan alabilirim.

16) Flormar Göz Kalemi: Temizlik yaparken attım. Bu renk bir göz kalemi kullanacağımı sanmıyorum artık. Boşuna durmasın dedim.

Gelelim dizi, film ve kitap üçlüsünde neler bitirdiğime:

-Kitap: Otostopçunun Galaksi Rehberi, Hamlet, Milyonluk Kirli Sır, Milyonluk Günahkar Düet bitti.

-Dizi: Heroes serisinin 3. sezonunu bitirdim.

-Film: Açlık oyunları Alaycı Kuş Kısım 2'yi izledim.

Kasım bitenlerim bu şekildeydi :)

2 yorum:

  1. Gelsin şimdi yeniler canım arada benim de yemzilik yapmam lazım sanırım :) heroes dizisini hiç izlemedim nasıl canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel güçlerini keşfetmeye çalışan bir grup insanı anlatıyor bebeğim. Ama 4. Sezonun sonunda iptal oldu yani ortada kaldı dizi. Yeni dizi toparlar boşlukları diyoduk ama o da iptal oldu. İzlemediysen hiç başlama kuzum. Bu hafta legends of tomorrow başladı. Eğlenceli bir diziye benziyor. Ona bir bak istersen :)

      Sil